leuk! maar net wat bjizonderheden waar ik er net geen fan van ben, de gele kleur inclusief het lettertype moet ik aan wennen en op de wijzerplaats op de 12 6 en 9, net anders dan anders en voor mij werkt het niet helemaal
Zag het net op de site ja. Wilde net dezelfde link/foto posten haha.
Ziet er gaaf uit! Benieuwd naar de prijzen.
Al eerder gepost hier met groene dial zag ik, maar ik wil toch nog ff zeggen dat dit wel een release is waar ik naar uit kijk. Wat een pareltje zo met die bracelet! 37,5cm ook perfecte case size. Wel pittig aan de prijs met €999 voor een Yema imho. Enfin: dik ding!
Komt in juni 2023
Mooi inderdaad. Ik had de witte gepost. Wat mij opvalt aan degene die jij hebt gepost zijn de bracelet en de endlink. Die zijn mooi en op degene die ik had gepost (2 posts hier boven) juist een minpunt (doet goedkoop aan).
2 X prachtig
Het horloge en de foto!! Toppie…
Nieuwe Yema Urban Traveler. Met zijn €890 een regelrechte PRX concurrent:
Meer plaatjes en info hier
Ik verwacht er eigenlijk niet veel van,de dial komt onrustig over en de prijs is aan de hoge kant voor een PRX concurrent
Gefeliciteerd. De GMT-wijzer zit wel heel erg verstopt
Ik denk dat hij beter scoort dan prx. Ik vind m mooier
Dat klopt maar ben ontzettend blij met dit klokje
Was geen kritiek hoor. Hij zit op de bewuste foto heel erg verstopt (de GMT-wijzer zit onder de urenwijzer).
Als je een foto van de GMT-wijzer, de uren en minutenwijzer uit ‘elkaar’ dan zie je ze alle drie.