Ik begreep net vanYema dat de Navygraf Heritage discontinued is. Alles is uitverkocht en er komen geen nieuwe batches meer.
De zwarte Superman quartz idem dito. Baal ik van!
Heel graag, gadver wat een lelijk ding.
Nee hoor, erg leuk horloge naar teveel overlap met de sinnâŠ
Ik ben geen religieus man, maar ik vind het zo op eerste paasdag misschien gepast om er dit op te zeggen:
Leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.
Ik dacht altijd dat je een afgezant van de paus wasđ€Ł
Ik ben één van de grootste heidenen die je ooit tegen zult komen, maar mân moeder zaliger kwam van Scherpenisse en was gelovig, zij het erg discreet. Ik heb de bezoekende familie uit Zeeland jaren lang aan tafel het Onze Vader zien afraffelen. De kreet âJie ehâ weeh 'hjin 'eerlijheid hezeid, Kees!â staat zo in mân geheugen gegrift dat ik dacht dat het bij het gebed hoorde. Katholieken zaten er niet bij, vrees ik, maar het is wel de versie van het Christendom die mân voorkeur geniet. Stijltje hoor, het Vaticaan.
Ik verkoop mijn Yema enkel aan christelijke mensen, ik heb al vele heidense biedingen af moeten wijzen helaasâŠ
Superman automatic op oyster bracelet die ik ooit eens op ebay gekocht heb voor mijn quartz superman
Past iets beter bij mijn quartz versie omwille van de geborstelde case maar staat hier toch ook goed⊠beetje sportiever dan de originele bracelet
Nieuw horloge en wordt hier wel blij van! prijs is redelijk te noemen, mooie afmetingen, enige wat jammer is, is dat de lug 19mm is
Ik heb al een tijdje geleden dit Yema Quartz duikertje overgenomen van een forumlid.
Echter, heb ik nog steeds niet kunnen achterhalen, welk type en bouwjaar dit is.
Achterop de caseback staat een (serie?)nummer en in het groot het getal 40. Dit lijkt een jubileum getal, mijns inziens.
Wie is er meer thuis in Yema en zou mij iets kunnen vertellen?
Als het slaat op Yema zelf is het horloge uit 1948 + 40 = 1988.
zeker leuk!! mooi zomerklokje voor een nette prijs, naar mijn idee
Ja hĂš! Andere kleuren zijn ook leuk !
Heb je gemerkt dat de fotos op de website niet kloppen, het rechter uren sub-dial staat om 10:10 recht naar boven (als zijnde onderdeel vd stopwatch) terwijl het in werkelijkheid een 24uur waarneming is vd werkelijke tijd. Het was géén dealbreaker, maar voel mij toch beetje misleid, heel klein beetje maar hoor, verder voldoet het horloge aan de verwachtingen, en krijg er leuke reacties opâŠ