Nog steeds erg gecharmeerd van mijn Flygraf M1. Gekocht op stalen band, maar op leer gezet omdat ik dat toch mooier vind staan. (Bandje hier is een dark tan full stitch van Two Stitch Straps.)
Je hebt ‘m! Gaaf! Die zwarte Tropic staat tof
Thanks. Stond echt al jaren op m’n lijstje. Nu voor een mooie prijs over kunnen nemen. Super tof horloge. Had gisteren een Yema tropic besteld. Je hebt tegenwoordig loyalty points waarmee je veel korting kan krijgen als je er vaker iets hebt besteld. Kreeg nu 50 procent korting op een bandje.
Nu op de stalen band
M’n NA en eerste Yema, alhoewel m’n Elix (die mijn zoon nu volop draagt) in principe ook een Yema is.
Echt prachtig die Rallygraf staat ook bovenaan mijn verlanglijstje.
En je zoon heeft ook een mooie ELIX.
Beiden veel draagplezier gewenst.
Bedank! M’n zoontje van toen 7 keek de Elix een aantal maanden terug m’n collectie uit en draagt hem sinds dien bijna dagelijks.
Nou mooi toch nu allebei blij
Yup!
Zou deze van dicht bij ook zo fraai zijn? Prijsje is stevig.
Prijsje is heel fatsoenlijk voor een mechanische chronograaf met een Valjoux 7750 er in. Sterker nog, hij is niet eens veel te dik.
Maar ja, mijn ervaring met yema is dat ze er uit zien zoals op de foto’s, dat wil zeggen net zo strak. Ik vind het een cool merk.
Jammer van die witte datumring.
Maak die nou eens dezelfde kleur als de plaat.
Kleine moeite.
Ja, oef! Die is leuk. En knap hoe ze die turbo vibe erin hebben weten te krijgen. Het is dat ik al een leuke chrono heb… en inderdaad goeie specs ook.
Wel minder afleesbaar.