Yema only topic

10 likes

10 likes

Bakkie erbij en genieten maar :blush:

image

11 likes

6 likes

Is er iemand hier die in dit project is ingestapt?

4 likes

6 likes

Dat ziet er wel lekker uit! Waar kan ik meer info vinden? Als ik even zoek kom ik op een net iets andere Yema uit, wel ook een mooie ‘wristmaster’ trouwens:

Dat is het vorige model. Deze heeft een nieuw uurwerk en is platter.
Het is een Kickstarter project en inmiddels gesloten. Dat uurwerk is echt gaaf.

YEMA Wristmaster Micro-Rotor Limited Edition by Yema Watches — Kickstarter

Dat ziet er érg lekker uit! Wow. :star_struck:
Dank je wel voor het delen.

PS Die blauwe is ook lekkâh!

3 likes

Xpost… de NA

Na lange tijd en gezocht topics op verschillende fora toch iemand in Frankrijk gevonden die wou scheiden van zijn superman

Kon natuurlijk nieuw kopen maar vind de Yema prijs wat aan de hoge kant

Voor iets meer dan de helft van de nieuwprijs deze Superman kunnen scoren. Heel goede staat kan eigenlijk geen krasje bespeuren. Enkel sloot de band niet goed aan één van de lugs en heb ik de springbar een klein beetje moeten plooien hiermee is het euvel opgelost.

Nauwkeurigheid heel goed, loopt op +3 sec dus happy camper

Ik had al de quartz maar die heeft eerder een donkergrijze plaat ipv zwart wat mij een beetje stoorde

Nu ik ze naast mekaar leg zijn er wel meer verschillen buiten het uurwerk en de geborstelde kast van de quartz: de dial layout is lichtjes anders (quartz toont iets groter), de bezel inlay is anders en de kleur van de indices is ook iets meer “vintage” bij de automaat.

Voor beide valt wat te zeggen maar ik ben toch blij met de automaat

B

13 likes

Inmiddels in het bezit van 2 Yema’s.
De Superman en de Rallygraf panda.
Wat en mooi merk.

15 likes

12 likes

Zo naast elkaar zijn de verschillen inderdaad mooi zichtbaar. De automaat is inderdaad fraaier afgewerkt. Mooie NA, veel plezier ermee

1 like

@The_Don heeft er een besteld.

Correct, in verband met de grote hoeveelheid blauwe horloges in mijn collectie ben ik voor de groene gegaan. Ik ben benieuwd!

3 likes

8 likes

Ha de rode meangraf. Mooi exemplaar ook. Ik heb de gele. Fijn instrument he?

1 like

Twijvelde nog tussen de gele en deze.
Maar deze was in de aanbieding en dat gaf de doorslag.
Heel fijn horloge.

1 like

Na een paar dagen op bracelet toch geswitched naar de Marlon Band-O van CNS die ik op mijn quartz had…

Perfecte combo imo

B

8 likes

6 likes