Geweldig horloge!
Prachtig!
Heel gaaf inderdaad.
Staan een aantal negative reviews online, maar heb zelf nooit problemen gehad met mijn Yema en want ik op het forum lees is ook voornamelijk positief. Denk dat ze een mooie inhaalslag gemaakt hebben. Merk verdient wat mij betreft dan ook meer aandacht.
Geniet van je limited edition. Heel leuk model.
Ik kreeg hem ook, maar ik werd er niet echt warm van. Beetje Tissot PRX met een vage Nautilus hint en VC Overseas invloeden. Lelijk lettertype ook, en de ’ *master ’ naamgeving hoort eigenlijk al bij mijn huismerk thuis.
Misschien peuteren ze het uurwerkje in de toekomst nog wel ergens anders in, wacht ik maar even af.
Het is mij overigens niet duidelijk waarom er €300 belasting bijkomt voor EU kopers. Op die manier ben je buiten de EU mogelijk goedkoper uit inclusief verzending en alle bijkomende invoerkosten (indien van toepassing).
Verder vind ik de band ook te fors voor het formaat klok, die band overheerst nu (duidelijk te zien in de afbeelding van @Tom88) door de taper van 24mm naar 20mm. Met een agressievere taper (zoals bij de Nautilus) was het geheel beter in balans geweest.
Ik vind hem 1799 leuk ik ben sinds 17:05 een backer, Ik weet echter nog niet of ik voor de blauwe of de groene ga. Ik heb al veel blauw dus groen spreekt me erg aan. Het blauwe uurwerk is dan ook wel weer erg vet maar daar kijk je niet zo vaak tegen aan…
Nice! Ben benieuwd hoe hij bevalt.
Dat gaat nog wel even duren…
SHIPMENTS (2023)
JULY : 500 watches
AUGUST : 500 watches
SEPTEMBER : 500 watches
OCTOBER : 448 watches
Als die uitkomen, ben ik al vergeten dat ze bestaan. Ik zie de NA’s volgend jaar wel tegemoet.
had de kickstarter van yema voor het LED horloge, wat ik inmiddels al door heb verkocht.
Maar qua levertijden zijn ze een paar maand uitgelopen, zonder heldere communicatie erover. Ik had een beetje mazzel doordat ik in het midden zat qua leveringen, maar de laatsten waren nog ruim een maand langer aan het wachten
Beviel dat LED horloge niet?
Het LED gedeelte was zoals verwacht, maar voor mij niet echt veel draagcomfort. dit horloge was een stuk goedkoper, dacht, 230,- zoiets en de bracelet die erbij zat vond ik niet fijn. Voor dat geld kun je ook niet veel verwachten, maar die was wel echt basis.
Verkocht aan een LED verzamelaar, tenminste, zo klonk het, het horloge is daar de la in gegaan en gaat over 10 jaar ofzo is kijken wat het waard geworden is
Mooi bandje. Matched goed
Hoe staat het ervoor met deze Yema? Wordt die geproduceerd?
1350 backers zie ik. Hoeveel moesten er zijn?
Nieuwe nato probeersel op de Yema Marine National. Voor iets wat ogenschijnlijk niet leek te werken, ben ik niet ontevreden.
Wat denken jullie?
Heel tof voor de verandering
Had die vraag hier al eens gesteld dacht ik maar heeft iemand ervaring met het verwijderen van een bezel van een Superman?
Kan een recente kopen van iemand op een Franstalig forum maar de bezel is wat beschadigd (niet de inlay maar de bezel zelf)
Ik moet deze sowieso open maken, kroon en bezel lock verwijderen maar dan… er lijkt mij enorm weinig speling tussen bezel en case en ik heb geen bezel tool… iemand een tip?
Heb ook aan Yema gevraagd wat dit zou kosten maar zou dan eventueel ook kunnen vragen om enkel een bezel en inlay op te sturen.
Thx
B