Yema only topic

Mooie dials ook die nieuwe Yema.

Als het goed is zou je hiermee toch een foto moeten kunnen posten? :point_down:

1 like

Dan zou het zo moeten werken!

4 likes

Dank je Gobert. Is heel geslaagd.

2 likes

12 likes

Ik had de Kickstarter al vroeg in mijn agenda gezet, en toen ik deze e-mail kreeg ging hij er ook linea recta weer uit. De krommingen op de dial en het logotype vind ik eerlijk gezegd nog het leukst. Waar ik de rillingen van krijg is die nét niet ronde bezel. Alsof het niet paste en ze er toen maar wat van afgeveild hebben. Brrr.

Een gemiste kans. Maar er komt vast nog wel eens een knappe Yema met dit uurwerk erin. Ik hou hoop.

1 like

Ik zag dit voorbij komen, maar dit vind ik er toch wel gaaf uitzien zeg!

Er zullen er wel weer zat leden zijn die vinden dat het design “gestolen” is en de originaliteit ver te zoeken is, maar ik vind m cool! …

Ben benieuwd naar wat het moet kosten :blush:

Edit:
Even verder gekeken, maar het staat gewoon vermeld :sweat_smile:

5 likes

normale prijs na kickstarter wordt 3k las ik in hun nieuwsbrief, stappen ze toch richting andere concurrentie en tenzij ik het niet zie, er zijn veel interessante horloges van 3k die ik liever heb dan een yema

Het lijkt wel een erg gave klok te worden. Die net niet ronde bezel is weg. Waarschijnlijk ooit gedaan om de copy-cats op een dwaalspoor te zetten.

Echt Yema

2 likes

Ik vind die Supermannen ook niet te versmaden. Zo’n Pepsi of zo.

Afgezien van de (onnodige) “bloemblaadjes” op de bezel en het speelse font van “Wristmaster” op de dial, een mooi ontwerp! Vooral het micro rotor uurwerk is prachtig, kun je 'm ook dragen met de bodem naar boven? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee hoor,die zit er nog altijd

Lijken mij echte stofvangers :grimacing:

Eerste gedachte was PRX concurrent. Maar de prijs is wel x2.

3 likes

en 4x wanneer het geen kickstarter meer is

Is ie fraai of niet?

Ik vind hem best tof ja. Maar niet 3k leuk.

Er komt voor ons EU’ers nog 300 euro bij.

Ik vind de “tapering” vd band van 23.9mm naar 23mm de grootste misser. Als dat anders was geweest (naar 18mm ofzo) had ik er misschien wel een gepreordered.

Goedemiddag,

Deze Yema Superman skin diver Limited edition (41mm) in juni gekocht ben er erg bij mee en tot nu toe geen enkel probleem. Jammer dat het merk niet zo al te hoog staat aangeschreven. ik denk dat het meer verdient. :slight_smile:

17 likes

De tapering van de band vind ik inderdaad ook niet zo heel erg mooi.