Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Sinday, Funday!

7 likes

Al uitverkocht…

Waar ben jij nou? Is dat een bowlingbaan? Of zit ik er nou helemaal naast?

Ja, ze gingen heel hard.

1 like

Ja, dat klopt! Kom net thuis. We hadden een verjaardag daar en daarna gezellig eten bij een echte pizzeria (?). Althans, er werken alleen Italianen en ze hadden maar 5 of 6 verschillende pizza’s, die in niks lijken op de pizza’s van de pizzeria op de hoek.

Wel lekker!

Olido in Amsterdam Oost!

2 likes

Het leven is daarna nooit meer hetzelfde geworden. :pensive::disappointed_relieved:

Maar gelukkig in blijde afwachting van de HFLE 2024! :tada::tada:

6 likes

Kijk, we komen er wel :wink:

Dat is balen :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Nou, een mooie vintage Omega vern@#ken is wel van een iets andere orde dan een hap uit een wijzer van een model dat als zodanig bedoelt is :wink:

Nu neem je de hobby toch te serieus vrees ik :joy:

Verre van :wink:

Iemand die de hobby in ieder geval heel serieus neemt (gelukkig maar; daar hebben we een heel interessante website aan te danken!), is @SirSqualeWhale. Hij schreef onlangs een leuk item over de LE Seconde/Seconde/Squale 1521.

3 likes

Heel leuk om te lezen :+1:

3 likes

Buongiorno allen en fijne (werk) dag!

10 likes

Morgen, helaas ook al weer achter de typemachine

9 likes

Morge HF!

10 likes

Een goede morgen!
Ik zie een 1521 COSC. Maar die wijzerplaat lijkt wel donkerblauw sunburst en de bezel zwart. Waar kijken we precies naar? Of komt dit door een bepaalde lichtval?

2 likes

Je hebt helemaal gelijk dat het een 1521 COSC is. Het lichtinval is zeer matig van mijn kant. Ik verwacht dat ik mijn blauwlichtfilter nog aan had vanochtend waardoor het mijn niet opviel.

2 likes

Zelf net mijn mand ingedoken :yawning_face:

1 like

Buongiorno allen!

Slaap lekker, Dan!

8 likes

Zou wel een mooie kleurstelling zijn. Bij mij heeft de bezel weer een donkerblauw/zwarte kleur :joy:

5 likes