Die JB zijn echt fijn! Duur maar fijn.
En ze ruiken naar vanille!
Die JB zijn echt fijn! Duur maar fijn.
En ze ruiken naar vanille!
Ik heb geen vergelijkings materiaal, want op m’n Matic heb ik origineel een summit en op m’n GMT staal.
Maar wat is stug of soepel? Ik vind ze in ieder geval behoorlijk soepel.
De originele summit is ten opzichte van de Ome Ali summit, exact hetzelfde. Alleen een andere buckle.
Ja maar de Squale Tropic is veeuul zachter dan zo’n summit. En die alie tropics hebben meer weg van zo’n summit. Snap je me nog
Ja, ik snap je. Maar mijn Ali tropic zijn zachter dan m’n summit .
Mijn mening is dat de JB’s en alle Influencerwebshops van deze wereld de bandjes ook gewoon uit China halen. Need I say more …
Als het op FKM aankomt zijn ze gewoon allemaal hetzelfde, met een ander merkje erop. Qua soepelheid ontloopt het elkaar niet genoeg om 70 euro verschil te rechtvaardigen; is mijn mening. Maar iedereen moet gewoon kopen wat 'ie wil hè. Een echte, echte ouderwetse ‘Tropic’ is volgens mij ook echt rubber en dus geen FKM. Net zoals dat fliepeltjedingbandje en mijn Squale tropic racing.
Misschien moeten we @Royce ook even vragen om zijn ervaringen. Hij heeft honderdduizend bandjes liggen. Zo heb ik begrepen.
Ik heb ineens zin in een milkshake!
Oh enne #TeamMaticDomed … oké, ik doe mee!
Ik denk dat daar inderdaad het verschil in zit ten op zichte van
Maar nogmaals, ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal. Dus ik mag eigenlijk geen oordeel vellen, zonder beide te hebben gehad.
Klopt, twee zelfs. Die zijn ietsje ouder, zoek anders even op Squale BEAMS, dat is de serie.
Ik zie van Brick net een Tudor Chrono, zonder snowflake hands.
Maar wel allemaal van CNS et al, dus of dat grote volume alleen me dan expert maakt…
Foto voor de sfeer, het is tenslotte de Squale kroeg.
Hahaha, soms weet je gewoon niet wat je nodig hebt hè?
Holy. 1 dag niet gekeken. bijna 100 berichten gemist.
Kroeg word drukker en drukker.
@Kleine_gup_in_grote_oceaan het is vragen naar de bekende weg.(denk ik)
Gaat april nog gehaald worden? We zitten over een paar uur al in maart.
Op zich wel, één automaat (Squale) en één quartz … en dat laatste is nog even ‘passen en meten’. Het komt vast wel weer goed met mij!
Nou ja, april halen we wel. Wat zeg ik? Als er niks geks gebeurt, halen we 2025 ook nog wel.
Maar dat bedoelde je denk ik niet, hè?
We zitten te wachten op een voortgang update. Dan weten we of april danwel mei wordt gehaald. Op dit moment ligt alles nog open en kan het nog alle kanten op.
Altijd richting de 4k berichten, krijg ik het idee.
En ik maar denken dat ik een probleem heb…
Iedereen hier op het forum heeft wel een vorm van een probleem.