Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

:point_up: Idem dito

Het was voor mij ook op de HFLE wachten of deze kopen.
En dan wint de 1521 boven de 1545.

10 likes

Dat is een fijne start van de dag, natuurlijk! :partying_face:

Traditional vs Bean-to-cup Coffee Machines

Werk ze, voor wie aan de slag mag, vandaag en de rest fijne herfstvakantie! :umbrella:

8 likes

Ziet er goed uit voor de Squale, de cijfers liegen er niet om. Het stemmen kan echter nog even dus niet te vroeg gejuichd. :sunglasses:

3 likes

Inderdaad! Maar ze gaan hard, dus als je nog twijfelde…

Dan heb je er nog zeker een!

6 likes

Yes.

Koffie is altijd goed :wink:

11 likes

Ik kreeg net per PB een vraag van een forumlid en het antwoord hierop wil ik hier toch even delen.

De vraag luidde als volgt:

Hoeveel horloges worden er uitgegeven en ben ik dus al te laat? Gisteren zag ik m namelijk nog vast bovenaan staan en nu niet meer, wekt beetje de impressie dat alle plekken al zijn vergeven.

De poll geeft slechts een indicatie, zoals Jur al zei. Het kan dus zijn dat mensen wél hebben ingeschreven voor een Squale, maar niet de poll hebben ingevuld. Als ik nu kijk, zouden er op basis van de poll zo’n 110 (van de totaal 150) verkocht moeten zijn. Maar dit aantal kan dus ook hoger liggen. Jur (de HF-moderator) is de enige die de daadwerkelijke cijfers kent, op dit moment.
Dus, als je geïnteresseerd bent, is het wel zaak om je zo snel mogelijk aan te melden, door te stemmen!

Succes, dank je wel en zie je binnenkort in de Squalekroeg?! :beers:

Edit: nog even een link naar het topic waarin precies staat wat je moet doen.

7 likes

Buongiorno allemaal,

Leuk opstarten zo, met @TagEd al flink in de pen! :grin:

Zoals Ed al zei: indien geïnteresseerd, stem! Het kan nog steeds denken wij.

Zo, nu eerst ff een Latte Caramel!

9 likes

Heb ondertussen de bond nato gewisseld voor lichtgrijs maar die doet het voor mij ook niet echt :thinking:
Ach er komen nog bandjes binnen.

8 likes

Goedemorgen, wil de beheerder van de kroeg zorgen dat er vanmiddag iemand aanwezig is? Ik kom (als toekomstig Squale kroeg bezoekert) een bestelling afleveren

10 likes

120 barkrukken :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::rofl:

3 likes

Had begrepen dat de kroeg wat uitgebreid gaat worden komend jaar :laughing:

4 likes

:joy: :joy: :joy:

Heb je (indien nodig) nog 30 krukken extra?

4 likes

Zou mooi zijn! Maar een nalevering moet wel lukken :+1:

2 likes

Ja, de Squale HFLEetjes gaan hard! Kan zomaar dat we idd 150 nieuwe barkrukken nodig gaan hebben! :smile: :beers: :+1:

6 likes

Hahaha :joy:

3 likes

Goed bericht.
Naar mezelf kijkende heb ik mijn stem + centjes uitgebracht onder de 130 leden zo lijkt.

Betekend dat wanneer we de 150 of meer halen je er dan zo ie zo bij zit. Of kan je dan uitgeloot worden?

Sorry voor deze vraag. Heb tot nu toe alle teksten gelezen maar deze kan ik me niet meer herinneren.

Kom op mensen, zou mooi zijn als we het halen!

1 like

Goedemorgen heren! :coffee:
Werkse vandaag, of …

8 likes

Hahaha! Super

2 likes

En een bar fauteuil (ik houd van een comfortabel drankje😀)

2 likes

:crazy_face: :rofl:

1 like