Mwoah dat weet ik niet hoor, vorige prijs was flink maar vd week ging er een snel voor meer en die was minder jong
Misschien dat ik daarom mijn te maken keuzes meer dan eens overdenk en minder snel de trekker overhaal.
Zo volwassen! Live a little verkoop je een paar gympen
nee ben best jaloers op je, vooral dat blij zijn met wat je hebt zou ik wel wat van willen
Dat doe ik juist door blij te zijn met wat ik kan aankopen en kan bezitten.
Ik heb tijden gekend dat ik niks kon kopen en dat m’n salaris opging aan de vaste lasten en dan moest ik nog eten.
Dan je leer (als het goed is) op een andere manier te waarderen.
Voor de duidelijkheid: Ik ben niet zielig en ook nooit geweest. Ik ben gewoon hardleers geweest, waarbij 1x op m’n bek gaan, niet genoeg was.
Toch jammer dat ik jullie nu niet kan begroeten met een mooie Squale (is het al 21 maart!?!)
Desalniettemin: goooooeeeedemorgen!
Ik kan het wel, maar ik doe het niet!
Solly.
Maar ook ik én Tsuki-Yomi wensen jullie een welgemeend …
… goedemorgen!
Want? besloten deze niet meer te dragen tot aan de lente?
Flauw hoor!
Oke dan! Omdat ik veel affiniteit heb met Japanse tv !
Omdat ik er geen meer heb toch
Ook je Gilt niet meer?
I missed some things…
Die is als eerste vertrokken half januari
Ik denk dat ik maar weer ga blowen…
goed idee
Volgens mij is dat alleen maar goed!
Zit je straks tenminste niet met 20 horloges die je eigenlijk, achteraf, helemaal niet zo geweldig vindt.
Wat een geweldig cool horloge!
Goed idee, dan trek ik even 'n biertje open!
En nog even 'n plaatje van een (vind ik) erg leuke die ik tegenkwam in de FB-groep. Is te koop, overigens. Niet mijn horloge of foto en geen enkel belang hierbij.
Ik heb hem ook weer ff terug op staal geknutseld
Ik zie dat mijn vorige 1521 weer in het blauw staat! Kriebelt gelijk weer maar ik wil echt 21 mrt afwachten
Was die van jou?
Een paar weekjes ja
Wat is er dan?