Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Dat dus, trekt geen stof aan want geen siliconen

Dat dus ook niet, vrij stug (niet zoals een tropic), niet te stug dus wél

:+1:t3:

3 likes

Thanks!

The real deal is lastig te vinden. Ik kom niet verder dan de website van Localtime die ook imitatie banden verkopen. Heb Squale zelf/ een AD nog niet gemaild btw.

1 like

Maar dát zijn gewoon 1-op-1 deze Alie banden van een tientje :wink:

2 likes

Ja hè… stelletje…

1 like

Dat dus!

Ik weet eigenlijk niet of ze losse summits verkopen. Op de site staan wel Homage tropics!

1 like

@Rob007, hier wat leesvoer:

Gewoon die van Ali nemen.
Is exact dezelfde voor een véél lagere prijs!

Succes. :beers:

5 likes

Ja, die heb ik ook gezien. Ik twijfel over een tropic, is historisch gezien de band die erbij past, maarrrr ik vind die eigenlijk niet zo mooi.

1 like

Thanks!

Lang leve Ali (als ze een beetje kwaliteit bieden uiteraard)

3 likes

Ga altijd voor FKM en dan het liefst vanaf of rond 10 euro. Alles daaronder is toch merkbaar van mindere kwaliteit!

3 likes

Ik ben het met je eens … :sunglasses:

Dat van die 10 euro wil ik niet bevestigen, heb ook wel eens een bandje van 5 euro gehad waar ik tevreden over was. FKM heeft ook hier de voorkeur. Lekker soepel, geurvrij en prima draagkwaliteit.

Mensen hebben nog steeds het idee dat als er een merkje opstaat, dat het dan beter is. Terwijl datzelfde ‘merkje’ de producten ook gewoon uit China (of een ander ‘lagelonenland’) haalt. Modehuizen maken daardoor hele dikke marges. :wink:

8 likes

Ter ere van het 65-jarig jubileum van Squale en de aanstaande release van een nieuwe Master, heb ik een shirthaspel gemaakt op mijn oude Masters…

9 likes

Very nice!!! :star_struck:

1 like

Squaleisti

Goedemiddag!

Ja ja ik weet het,… Dit kan beter. ik heb al een gezocht uitstaan voor een blasted gespje in 16 mm. Als iemand hier er een over heeft of een goed adres weet, dan hou ik me aanbevolen.

11 likes

Wellicht hebben de heren van Q-watches ze op voorraad! @royke74 en @MotoSkooly!

2 likes

Gevonden in Nicosia! En onderweg naar mij. Bedankt voor het meedenken!

1 like

Als je de mijne bedoeld in het blauwe deel, die kwam nieuw bij Q-watches vandaan. :+1:

1 like

Nee die bedoel ik niet ik bedoel die van €495 :wink:

4 likes

Je zou hem ook kunnen laten bead-blasten. Chronoglide heeft daar een machine voor staan, kan me niet voorstellen dat ze daar veel voor rekenen.

2 likes

Die was snel weg. En terecht. Zeer scherpe prijs!

Benieuwd of we de nieuwe, blije eigenaar binnenkort hier in de Squale kroeg zien.

1 like

Dank! Goed om te weten! Ik heb alleen ook een polished 1521 en ik heb dus 2 van deze gespen nodig!

1 like