Gefeliciteerd, ouwe dibbes!
Van harte opa Dan!
Ook aan de ongetwijfeld hele blije ouders …
Hoho
Maar die heb ik dus wel zo’n 40u voor 7:20 de 26e af gedaan
Morgen eens kijken of die beter tegen een subtropisch zwemparadijs kan
Ik moet wel zeggen dat het weer begint te kriebelen ik wil iets verkopen, of kopen, of beter nog ruilen! Was 3 januari dat ik de Matic en Seiko kocht, mij te rustig en perfect zo
maar eerlijk gezegd zou ik nog steeds niet weten welke of wat dan
Misschien dat @TagEd weer zo’n geniaal idee heeft als de Nivada chrono toen

Gefeliciteerd! enneh is het een tweeling of is dit ook puur toeval
Van harte Dan! Veel plezier
Bij mij ging het ook weer kriebelen dus ik heb eens iets totaal anders gekocht! Zo’n smartding loopt tenminste exact op tijd, lekker hoor …
… oh en denk maar niet dat ik nu ga sporten, althans niet intensief ofzo.
Dat is veel te vermoeiend. Dit lijkt me wel zeer geschikt om eens te kijken hoe de hartslag gaat als ik bijvoorbeeld aan een koud biertje nip of als ik een leuke dame tegenkom. Nou ja, misschien ook wel om te kijken of ik nuttige dingen doe op mijn onlangs aangeschafte roeitrainer en op de golfbaan of tijdens het recreatief wandelen, fietsen. Weet ik veel. Jeetje, ben toch nog sportiever dan ik dacht.
Gefeliteerd!
Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Ik dacht even dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan afscheid van zijn Thalassa had genomen, maar nee hoor 't is gewoon weer een nieuwe ouwe blauwe die nog opduikt bij onze vrienden van Q. Voor weinâgh ook nog eens …
Best bijzonder voor zo’n schaarse Matic, want ook van deze zijn er maar 50 op deze aardkloot.
Gefeliciteerd man!
Whoa, van harte gefeliciteerd Dan!!!
Gefeliciteerd man!
Neuh! Dat doe ik niet hoor. En anders wisten jullie er al van, voordat ie daar te koop zou staan.
Goedemorgen Squalista’s!
Het Olympisch
Van harte opa
Even lunchen. De 1545 GMT op Strps horween donkerbruin. Comfortabel en de Pepsi kleuren contrasteren goed.
En ik maar denken dat ie moeilijker was…