Ik werk er om de hoek, dat helpt
Lekker! Ben wel benieuwd of deze 't gaat winnen van de zwarte Pelagos én ⦠wanneer je eindelijk weer een Squale om de pols slingert.
Haha ja nu 2x Pelagos , ach een 1521 kan er altijd nog wel bij
Gefeliciteerd, opa!
Ik zit vol met goede ideeƫn! Jij roept de specs(wensen) en budget en ik denk met je mee!
Precies! En ook nog gefeliciteerd met de Pelagos twins!
#Team1521
#TeamMatic
Toch ben ik heel nieuwsgierig waar dat dan door komt, @pasd.
Sinds ik de Matic heb, met de kroon op 4 uur, kan ik me geen comfortabeler horloge voorstellen, zonder de kroon op 4 uur. Bij mij is draagcomfort door de plaatsing van de kroon op 4 uur dus doorslaggevend.
Houdt in dat elk horloge dat mij esthetisch aanstaat en de kroon op 4 uur heeft, kanshebber is. Kroon op 1, 9 of 10 uur overigens ook .
De Diver Down is prachtig maar ben toch meer van een wat meer matte uitstraling. Deze FXD had ik al langer op mijn netvlies gebrand staan.
Ik zou geen horloge meer willen, met de kroon op 3 uur⦠Denk ik nu. Het zit minder lekker dan op 4 uur, voor mij.
Neemt niet weg dat ik veel heel mooi vind en met de kroon op 3 uur.
Maar het draagcomfort van mān 40mm gmt ten opzichte van mān 44mm matic is wel een stuk minder door de kroon.
Hahaha, Edit.: Ik loog net, zonder er enige erg in te hebben. Er komt natuurlijk nog de HFLE aan, met de kroon op 3 uur⦠.
Ja, weet je, de 1521 blijft voor mij toch mān grote Squaleliefde. Dit model lijkt gewoon voor mijn pols gemaakt. Fijner ben ik nog niet tegengekomen. Daarom heb ik er ook 3. Van die drie is de Full Lume denk ik wel mān favoriet. Komt misschien doordat mijn eerst āserieuzeā horloge -een TAG Heuer duikertje, zoān 30 jaar geleden- ook een Full Lume exemplaar was.
MƔƔr de Matic vind ik ook absoluut een gaaf model. En draagt ook goed, weet ik van een passessie. Als ik er nog 'ns een zou kopen, zou het de chocolate zijn.
En nu natuurlijk in afwachting van de 1545 HFLE24. Heb ik ook al 'ns even op proef gehad en draagt zeker ook fijn.
Edit: een Sub39 GMT zou ik ook niet afslaan en een 2002 vind ik toch ook wel vetā¦
Dus, voor mij is het eigenlijk gewoon
#TeamSquale
Ik hang al heel de avond boven de bestelknop, hij is echt mooi en exclusief.
Maar ik vind een Palombari Comsubin ook echt gaaf, alleen die lijkt niet te vinden en dan ook nog eens normaal geprijsdš
Zeker! Misschien dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan nog even een plaatje kan doen, mijnes is namelijk nƩt even anders. Ik heb o.a. een satin brushed finish (geloof ik).
Dat deze blauwe Thalassa nog nieuw voorbij komt is ook geen zekerheidje, dus ik zou 'm doen. Zeker voor deze prijs! Daar ga je die van mij niet voor krijgen ā¦
Ook fraai hoor!
Ja die weet ik zelf eigenlijk ook niet, de vorige keer kwam je ook met iets waarvan ik zelf niet wist dat ik het nodig had (net Apple)
Het moet in ieder geval een aanvulling zijn op, of vervanging zijn voor een of meer van deze:
Ik heb in ieder geval hƩlemaal niets met dressers, ik hou niet van PVD en ook niet echt van titanium (of carbon).
Wat ik bijvoorbeeld gaaf vind zijn:
Damasko DC56
Sinn 103
Doxa sub 300t op die lullige urenwijzer na

Maar ook de ML Aikon Venturer blijf ik mooi vinden
Maar ik heb nu wat chronos gehad en blijf toch terugkomen bij āsimpeleā 3-handers (of 4), vind het al snel druk, de Sinn bijvoorbeeld is Ć©rg druk, de Damasko gaat nog net. Ik denk in ieder geval toolish een Flieger mis ik ook wel een beetje, had de Stowa niet weg moeten doen.
Maakt niet uit, ligt helemaal aan het horloge.
Maar ik zou bijvoorbeeld niet snel ā¬6k stuk slaan op een TH glassbox (omdat dat niet helemaal mijn ding is) of Sherpa ultradive (omdat me dat niks zegt).
Zo lief de rest is ook welkom ideeƫn te opperen
De mijne mag wel voor wat minder hoor maar is dan ook geen Thalassa
Zeker vet, staan er een paar op chrono
Hey, alles voor mijn Squale fratelli!
Nee, maar ik ga er eens rustig een nachtje over slapen, zo. En ben benieuwd wat er nog voor andere ideeën langskomen. Oh, wait⦠moeten we dit wel doen in ons Squale topic? Misschien even nieuw topic aanmaken? Krijg je nog veel meer suggesties en misschien ook wel wat goede.
Het mag ook een Squale zijn, een sub39 en zoān 101 atmos wil ik nog wel eens proberen
Zoān vertex vind ik trouwens ook gaaf, maar dan weer te duur voor wat het is