En dat tegenover een normale voor ca. €1000, welke bij mij ook nog eens allemaal binnen cosc liepen, dus dan gaat het alleen nog om de opgelegde indices voor €800.
Ja, een ouder type Aquaracer via een outlet, o.k., dan kom je in de buurt. Is dit trouwens een officiële TAG Heuer-retailer, dus met fabrieksgarantie? Maar goed, alles kan altijd goedkoper. Seiko’s bijvoorbeeld, zijn nog scherper geprijsd.
Ja, dat zijn mooie deals!
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo’n voordeelshopper ben. Ik ga bijvoorbeeld altijd naar Albert Heijn, terwijl in de buurt ook een Aldi zit. En ik kocht m’n huidige auto, een aantal jaar geleden, ook gewoon nieuw bij de merkdealer. Nou ja, ik ben er blij mee. Maar ik zal in het vervolg, voordat ik weer een grotere aankoop doe, jou eerst even een berichtje sturen, voor een voordelig alternatief!
Maar even over Squale weer, dan. Buongiorno, Squale amici en werk ze weer, deze wat grijze dinsdag.
Ha, was het maar waar.
Ik heb hem net via het forum via inruil gekregen. Wat een fijn en spannend horloge is het toch. Heb jaren geleden deze ook gehad, en enkele squales daarna. Dit is toch degene die het meest bij me past.