Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

minions-heart

4 likes

€1800 voor een 1521?! Dat is

Nogal iig voor een 1521

En dat tegenover een normale voor ca. €1000, welke bij mij ook nog eens allemaal binnen cosc liepen, dus dan gaat het alleen nog om de opgelegde indices voor €800. :man_shrugging:t2:

Dat vind ik geen

meer hoor :wink:

(koop je ook een Aquaracer voor hè ome Ed :crazy_face:)

Zo’n Palombari vind ik trouwens ook wel

:ok_hand:t2: (m.u.v. die gekke stempel onder ‘Comsubin’ :sweat_smile:)

7 likes

Nou, geen nieuwe, in ieder geval en daar hebben we het toch over? Dan mag je er nog ruim 1k bijleggen.

Maar ook dat vind ik weer een heel goede deal, als je bedenkt dat je voor een Seamaster ruim het dubbele betaalt(!).
https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-diver-300m-co-axial-master-chronometer-42-mm-21030422003001

Dan is zo’n 1521 COSC toch

vind ik, dus. :wink:

Maar goed, we hoeven het niet eens te zijn. Houdt 't ook wel weer interessant, op zo’n forum, toch? :grin: :+1:

2 likes

je moet wat slimmer winkelen ome Ed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die laatste 2 gaat nog eens 10% vanaf dus blauwe bezel ca. €2k stalen bezel €1.7k, goedkoper dus dan een Squale 1521 :sweat_smile:

4 likes

Ja, een ouder type Aquaracer via een outlet, o.k., dan kom je in de buurt. Is dit trouwens een officiële TAG Heuer-retailer, dus met fabrieksgarantie? Maar goed, alles kan altijd goedkoper. Seiko’s bijvoorbeeld, zijn nog scherper geprijsd. :grin:

2 likes

Jep en zo’n autavia chrono kost er €3.850 (ipv 6.4k) :+1:t2:

3 likes

Ja, dat zijn mooie deals!
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo’n voordeelshopper ben. Ik ga bijvoorbeeld altijd naar Albert Heijn, terwijl in de buurt ook een Aldi zit. En ik kocht m’n huidige auto, een aantal jaar geleden, ook gewoon nieuw bij de merkdealer. Nou ja, ik ben er blij mee. Maar ik zal in het vervolg, voordat ik weer een grotere aankoop doe, jou eerst even een berichtje sturen, voor een voordelig alternatief! :wink:

Maar even over Squale weer, dan. Buongiorno, Squale amici en werk ze weer, deze wat grijze dinsdag. :cloud: :coffee:

11 likes

Buongiorno Squalista!

Heerlijke combi, Apeks!

10 likes

Hallootjes jongens

Ik zie dat mijn wijzertje wat zon heeft gekregen, is wat flets vergeleken met jullie wijzers.

12 likes

Daar lijkt het op inderdaad!

Al moet ik zeggen dat mijn wijzers in de afgelopen maanden best veel UV licht hebben gezien.

1 like

Veel tijd mee doorgebracht op een tropisch eiland?
10 Beautiful Tropical Islands to Visit in 2023 - AFAR

4 likes

Hallo, hallo :wave:t2:

15 likes

Bonjour!

12 likes

Heuj :wave:t2:

10 likes

Ha, was het maar waar.
Ik heb hem net via het forum via inruil gekregen. Wat een fijn en spannend horloge is het toch. Heb jaren geleden deze ook gehad, en enkele squales daarna. Dit is toch degene die het meest bij me past.

3 likes

Heerlijke horloges, idd. Gefeliciteerd en welcome back!:beers:

2 likes

Blouse en deze duiker? Kan prima :+1:

11 likes

Kan inderdaad prima!
Ik draag mijn dikker duiker ook gewoon met een overhemd … :wink:

11 likes

Met korte mouwen zo te zien.

3 likes

Als ik geen blazer of colbert draag bijna altijd opgestroopt, hard aan het werk enzo … :joy::joy::joy:

5 likes