Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Ik neem aan dat we inmiddels allemaal aan het lezen zijn > https://www.squale.ch/en/65-anniversary
65 jaar alweer, wat vliegt de tijd…! :birthday::older_man:t2::wink:

Spannond: ‘On March 21st, the next Master model, which will remain in the collection, will be unveiled.’

7 likes

Ja, zeg! Kan ik dan niet gewoon even naar m’n cursus?! Gaan ze opeens dit posten… :open_mouth:

Maareh, ja er gebeurt een hoop, op Squale-gebied voor ons Squale-gekkies! Ons geliefde merk is jarig en heeft allerlei verrassingen in petto én er komt ook nog 'ns die geweldige Squale HFLE aan! Wat een topjaar! :partying_face: :champagne:

9 likes

image

2 likes

Goedemiddag Squalisti!

7 likes

Oe spannend (en interessant) :hugs: vind de master case :ok_hand:t2:

Kijk dát is een fraaie bracelet! Doet me een beetje denken aan zo’n Omega armadillo kunstwerk :sweat_smile:

@Kleine_gup_in_grote_oceaan groene mm300 incoming? :crazy_face:

Ik overweeg de GMT weg te doen :speak_no_evil: en de SSC813 (want die draag ik niet). Dan op den duur misschien 1 van de mm300’s en tegelijk op zoek naar een andere Squale, een sub39 of 101atmos of de nieuwe release. En een quartz TH aquaracer chrono, GS, Aqua terra o.i.d. Ik ben weer onrustig merk ik :thinking: :sweat_smile:

Misschien ben ik de enige maar ik zou een quartz Squale ook wel zien zitten! (voor erbij dan he)

edit: zo die stond al een paar uurtjes klaar :sweat_smile:

3 likes

Hahahaha, nee nog niet. Ben wel aan het gluren, hier en daar.

Maar ben toch ook aan het kijken of ik misschien die groene Matic naar NL kan halen. Mijn vrouw heeft familie in Australië, maar die spreekt ze niet meer zo heel vaak, sinds haar vader in 2019 is overleden.

3 likes

Ja, zou zomaar kunne dat die tramrailsband van Omega (die later kwam) “geïnspireerd” is op deze band.

Maareh, beetje schoonschip maken, dus?

Sowieso allemaal :+1:

Trouwens (bijna) niet te doen om iets te posten of liken op het forum nu: telkens die klote 502! :roll_eyes:

3 likes

Het forum is stuk! :joy:
Nou ja, dat kan gebeuren natuurlijk maar het zal toch niet zo zijn dat we vandaag maar één Squale plaatje zien. Ik ga het ook even proberen …

Yeah, het is gelukt! :partying_face:
Fijne avond mannen!

:beers:

10 likes

Ik wil je een like geven. Maar dat gaat héél moeilijk! :persevere:

Edit: Ja, gelukt!!! :muscle:

3 likes

Nee hoor, je bent niet de enige!
Ik ben al tijden op zoek naar een Squale 1553, maar dan wel graag in uitstekende of zelfs nieuwstaat en compleet enzo. In de tussentijd doe ik maar even een Citizen met een maandingetje enzo. Die heb ik trouwens nog steeds niet in huis, de spanning stijgt … :sunglasses:

Ik doe het even zo … :wink:

giphy-214669392

5 likes

Kijken of mijn meesterlijke lume shot doorkomt…

12 likes

Ik ben er denk ik wel uit dat een squale m’n volgende aankoop wordt. Ik heb echter een beetje hulp nodig met welk model nu wat meer reliëf heeft in de uurmarkers .

4 likes

Oh ik kan weer liken…

:smiling_face_with_three_hearts:

En reageren!

:heart_eyes:

:joy:

2 likes

Like geven lukt helaas niet :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes

Matic, altijd goed :innocent:

15 likes

Een Matic voor als het groots mag

Of een 1545 voor als het wat bescheidener moet :sweat_smile:

#doetiehetofdoetiehetniet

11 likes

Doet-ie 'T Of Doet-ie 'T Niet | RTL.nl

@VriesKou Jou zo’n beetje inschattend, zeg ik: ja. :grin:

Oh?

Ik ook!!! Zo, jullie gelijk allemaal een like gegeven! Had nog een hele stapel liggen, van gisteren! :smiling_face_with_three_hearts:

Uitstekend plan! :+1:

Opgelegde indexen vind je op de 1545, Super Squale, 2002, Matic en de COSC-versie van de 1521. Oh en dan krijg je er gelijk nog een tip bij. Hier zou ik 'm kopen:
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl
Is een beetje onze ‘huisdealer’ en niet voor niets. :person_shrugging:

Veel succes en plezier met het vinden van jouw perfecte Squale en laat het ons weten als je nog meer vragen hebt!

6 likes

Geachte Squaleisti (dat is denk ik het juiste woord).

Ik heb het erg gezellig gehad hier in deze kroeg, maar ben nu verliefd op een ander. Het ligt niet aan jullie, maar het ligt aan mij.

Het ga jullie goed!

Ik moet vliegen, tot ziens!!

7 likes

Vind je die echt leuker? En komt die dan in plaats van jouw coole Squale (als in: die wordt verkocht)? Of begrijp ik het niet helemaal goed? Zit pas aan m’n tweede koffie en ben geen ochtendmens… :coffee: :sweat_smile:

5 likes

Ik bedoelde eigenlijk het uploaden van mijn bericht :sweat_smile: máár deze reken ik ook goed :joy: :+1:t2:

Edit: door die downtime heb ik wel wat langer na kunnen denken, anders stond alles al in het blauw :crazy_face: (nu duurt het alleen wat langer)

4 likes