FTW!
Andersom zou enigszins lastig worden hè
Zulke foto’s zorgen er voor dat ik bijna ga twijfelen haha. Veel plezier er mee!
Ik hoop dat m’n seamaster z’n plekje goed invult…
En heb toch m’n GMT nog om hier in de kroeg te mogen blijven…
Ja, en dan zie ik hem weer bij jou voorbij komen en dan denk ik weer: Hey mijn eerste liefde! Ik doe niet aan exen, zoals @VriesKou. Ik ben eerder Polyamoureus!
Is die zwarte sunburst? Of glossy of hoe is die? Ik zou denk ik gezien de rest van de collectie de blauwe houden.
Die zou ik ook eerder houden dan die zwarte, geeft wat diversiteit, en je hebt zat alternatieven voor de klassieke 1521
Jij weet helemaal niet wat ik naast een boel exen allemaal nog meer heb of ben
Benieuwd naar jullie ervaringen en meningen over dit model: Squale Sub-39 GMT
Ik hoor het graag…
Ervaringen zijn er helaas niet zo veel maar mening: gewoon gaaf mooi die bracelet erbij met PCL en shinen
Nice dat werkt veel beter voor deze pimp
Op m’n trouwe Sorbo-doekje

ook al wat waard
Hey, je hebt je Onda Azzurro! Congratulazioni!
O.k., simpele oplossing: gewoon nog zo’n doos erbijkopen. Kun je er lekker nog 11 aan toevoegen!
Mijn ervaring beperkt zich tot dat ik 'm gepast heb, tijdens een Squalemeeting. Eerste indruk: heel mooi horloge, met klassieke duikerlook & feel, mede door het bolle saffier. Door de kast-/lugvorm net even wat minder een ‘wrist-hugger’ dan de 1521. Hierdoor draagt de Sub ook net iets groter dan hij op papier (39mm) doet vermoeden. Dit terwijl de 1521 (42mm) juist net wat kleiner draag dan de specs zouden doen denken. Verder staat een Sub39 GMT in blauw of groen nog steeds op de long-list van horloges die ik nog wel 'ns zou willen hebben. Hoop dat je hier iets aan hebt.
Ik sta nog steeds achter hetgeen ik in mijn review vertelde destijds, het is een heel leuk niche model van Squale. De enige reden dat ik deze weggedaan heb is omdat ik gewoon te veel horloges had (heb).
Sinds zojuist mag ik hier ook meedoen!
Kijk al jaren naar Squale als merk en wist zeker dat er ooit één zou komen.
Nu, dankzij een leuke ruil deal, is het zover!
Hierbij mijn Atmos 2002:
Oehhh, lekkere 101 en mooie lumen!
Geniet van deze aanwinst en veel plezier hier in de kroeg!
The clock is ticking!
En welkom in de Squale kroeg, @Bjr1983! Da’s een heel vette Squale! Model zie je eigenlijk veel te weinig. Weet ook niet waarom. Maar, congratulazioni!
Morgenavond dus de onthulling? Helaas heb ik geen social media om het het kunnen volgen.
Ik gok dat je ‘t hier in de kroeg ook wel ‘op ‘t scherm’ gaat kunnen volgen.
Ja, wordt het live uitgezonden hier?