Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Nou ja, dat is misschien wat erg veel eer. Maar ik doe in ieder geval al vele jaren heel veel field research! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Whiskey Drink GIF - Whiskey Drink Beer - Discover & Share GIFs

Horloge weet ik wel. :grin: Plaat niet… :thinking:

Edit: oh, het is al geraden, kennelijk. Nee, zegt me niet direct iets. Maar ik heb hier in ieder geval nu deze opstaan. Heerlijk, vind ik in ieder geval. :smiling_face:

8 likes

Goedgekeurd! Ik ken niet veel platen die beter geschikt zijn voor een zonnige zaterdagochtend met een krantje en een kop koffie erbij dan America’s Greatest Hits :sunglasses:

2 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan kassa 4

10 likes

En tijd voor wat stevigers, met een lekker ijskoud biertje erbij: Vandenberg - Sin.:guitar::notes::sunglasses:

11 likes
3 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan :joy:

O.k., volgende plaat.

Eentje van een van m’n absoluut favoriete artiesten, allertijden. :notes::guitar::tophat::cupid:

Geniet van deze mooie zonnige middag, Squalekroeggasten!:beers:

13 likes

Weekendje op avontuur met mijn dochter van 6. Onze tent op de Veluwe opgezet en een tandem gehuurd waarmee we op pad zijn gegaan. :grin:
Nog geen wolven gespot maar wel een haai meegenomen natuurlijk :shark: Dat schrikt die wolven ook wel af.

28 likes

Super vet man!! Geniet ervan :grin:

1 like

Leuk, man! Veel plezier!

1 like

Heerlijk genieten man :facepunch:

1 like

18 likes

Morguh

:expressionless: :gun:

19 likes

Goedemiddag!

What’s up? Verplicht nummertje bij Monkey town of een dergelijke “dierentuin”? :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

10 punten :sob:

4 likes

20 likes

Arme jij, vreselijk :disappointed_relieved:

1 like

Goedemiddag kroegtijgers :face_with_peeking_eye:

17 likes

De haaien zijn lekker op pad vandaag zie ik! Waar zo’n Squale ook wel niet allemaal tegen kan hè?! Strand, heide, bos en zelfs MonkeyTown

16 likes

En bier, niet te vergeten :smile:

16 likes

Ik denk dat zij hem niet zomaar laten gaan​:roll_eyes::roll_eyes:

1 like