Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 7)

Buongiorno!:coffee:

Beetje uitgeslapen…:sweat_smile:

14 likes

Die is erg mooi en zo enorm goed in mijn verzameling passen!:sweat_smile:

1 like

Beste Squale liefhebbers,
Even een vraagje, ik heb eergisteren avond mijn Squale 1521 opgewonden en om de pols gedragen. Ik houd mijn horloges ‘s nachts om, maar de volgende ochtend liep het horloge 10 minuten voor (vrijwel zeker dat ik de tijd de avond ervoor gelijk heb gezet met mijn mobiel).

Ik heb vervolgens het horloge opgewonden en de tijd weer goed gezet en het horloge 12 uren plat neergelegd. Hij hield goed de tijd.

Vervolgens het horloge zo’n 12 uur omgehad en ook hield hij nu goed de tijd.

Wel lijkt de rotor luider te zijn dan normaal, en met het tijd verstellen voel je de kroon soms een tandje overslaan.

Zijn er mensen bekend met dit probleem? En weet er iemand een goeie horlogemaker in het noorden van het land (Friesland) waar ik hem heen kan brengen en eventueel mee zou kunnen kijken naar de oorzaak? Ik ben vooral geïnteresseerd in de oorzaak want ik heb eerder problemen gehad en het uurwerk is al eens vervangen.
Daar ik meerdere horloges heb lijkt het me niet dat ik zelf de oorzaak ben van het probleem, maar zeker weten doen we dat niet :yum:.
Ik hoor graag van jullie
Mvg Red

14 likes

Lekker! Schaamteloze dubbelpost

18 likes

Van de week mijn 2e Squale opgehaald.

Ze vullen elkaar goed aan.

21 likes

Middag allen!

Ik ook, net op tijd voor de F1 wakker geworden!

Je kunt hier eens kijken:

Eet smakelijk of eigenlijk, heeft het gesmaakt? :sweat_smile:

Nu formule 1 tijd en later even een advertentie maken (denk ik).

Fijne wedstrijd!

17 likes

Gaat de GMT naar het blauw?

1 like

Het is veel te mooi weer om thuis voor de buis te zittten en vrouwlief wilde naar het strand. :sweat_smile:

Dus dan nemen we het haaitje eens mee naar de Nederlandse stranden. :crazy_face:

Ik neig steeds meer naar ja :sweat_smile:.

12 likes

Doe nou niet daar ga je zo’n spijt van krijgen! :joy: :kissing_heart:

3 likes

Jij… Jij moet gewoon je mond houden als je tegen me praat… :crazy_face::kissing_heart:

3 likes

13 likes

Dat heb ik heel soms ook wel 'ns. Dan denk ik dat ik 'm goed gezet heb, maar zit ik er tien minuten naast of soms juist een uur. Nee, geen grapje. En dit zou dan wel weer in lijn zijn met het feit dat

Ik persoonlijk niet. Maar op zich niet gek om er even mee langs te gaan bij een

Gelukkig zijn dit, technisch gezien, erg gangbare horloges en dus zou iedere horlogemaker hier iets mee moeten kunnen. Ik zag dat KGIGO je al aan het handige topic heeft geholpen, om er een te vinden, bij jou in de regio. Succes, in ieder geval en geniet van je Hertogje! Zit momenteel ook aan eentje! Cheers! :beers:

3 likes

Bedankt voor de reacties. Ik heb wat adresjes in de buurt gevonden via de link.

Helaas, die foto is een throwback naar afgelopen vakantie. De realiteit is dat ik nu weer aan het werk ben. (ook geen straf) :grin:

1 like

Zo, lekker plaatje, lekker biertje en lekker horloge!:guitar::notes::cupid::tophat::beers:

#LazySqualeSundayAfternoon

12 likes

Fish & chips? :drooling_face:

1 like

Lekker hoor,

Jammer dat Tom Petty niet meer onder ons is, had ze graag nog eens live gezien. :guitar:

1 like

18 likes

Yessir!! Het was heerlijk!

1 like

Ja, da’s idd een groot gemis, vind ik ook. :frowning_face:
Maar, er verschijnt volgende maand een uitgebreide deluxe edition van het album Long after Dark.
Tom Petty - Long After Dark (Deluxe Edition) (2 LP) - Muziker

Én er komt een film aan ’ Tom Petty: Heartbreakers Beach Party’.
Tom Petty: Heartbreakers Beach Party | Cameron Crowe's 1983 documentary  heading to cinemas | Film Stories
Dus goed nieuws voor de fans, zoals ik! :blush:

Goed, terug naar Squale.
Deze blijft toch een beetje in m’n gedachten rondspoken.

Maar ik ga dat even niet doen nu, hoor. :grin:

11 likes

Oh oh, ga je je spaarpot afstoffen en openbreken? :rofl:

1 like