Nog helemaal geen foto geplaatst vandaag, dus bij deze allemaal nog een fijne maandag! Twee foto’s met een heeel klein beetje verschil in hoek. Vind het leuk hoe de kleur blauw zo erg kan verschillen
Gefeliciteerd met je NA , mooi Groen is niet lelijk
Dank je Tech!
En zo is dat! Ik hoop zo dat ik er helemaal van in de gloria zal zijn, als ik hem ontvang en omdoe… Dan gaat deze niet meer weg.
Maar daar kun je bij mij ook niet meer van op aan. Heb al eerder gezegd dat exemplaren niet meer zouden weggaan.
Brother, stop harassing us with these kind of unreachable candies.
Just kidding, @SirSqualeWhale!
… the hippo:
Jaja, ken je klassiekers!
Maar even wat anders, wat betekende deze opmerking? Wat heb je nu weer op 't oog?
Dat kan bijna geen Squale zijn. Of ga je voor de Super …
Madagascar!
Exact wat ik zei.
Ik ben benieuwd naar kleinere duikers of -ish.
Dat weet ik dus nog niet, ik zie van alles voorbijkomen.
Edox Skydiver 38
Zodiac Silver Dot
Squale sub39
Tag Heuer
Oris
Yema
Vintage, nieuw… En ga nog maar even door…
Maar goed, er komt weer een MM200. Groen deze keer (eindelijk!) en je hebt een prachtige 1521MM om de pols. Ergens onder het stof ligt ook nog een HFLE én, die mag ik natuurlijk niet vergeten, de Matic. Je zou je kunnen afvragen wat er nog nodig is om rust te creëren in dat Kleine koppie …
Oh wacht, nog een horloge. Logisch!
Doorgaan met jagen tot ik niet meer kan!
Ik ben bang dat ik dus met het verkeerde deel van het virus ben besmet!
Niet zozeer het flipperen, maar wel het jagen…
Edit: Ik begin het leuk te vinden om verschillende modellen te proberen, met daarnaast een vaste collectie. Denk ik?..
Hold your horses cowboy… Snowflake hands are still a bridge too far…
Ik begin er nu pas langzaam aan te wennen.
Brûh… Ingerolen? Congratz met de nieuwe Tudor!
Ben je hem al kwijt? Dat ging snel
Ah, jij bent vandaag in Hilversum geweest …
Mooie Tudor! Veel draagplezier.
Ben een beetje out of the loop denk ik. Welke is nieuw de bb36 of Pelagos (of is dit een ander Tudor model? )
Hoe dan ook beide heel mooie horloges !
Welnee daar wen je zo aan
Jazeker, stemmetje in mijn hoofd bleef maar doorgaan…
Thnx goos!
Ho ho, ik had hem al ruim 5 of 6 maanden hoor
Ja klopt, zwaaide nog naar het gooi, maar denk dat je me niet zag
Thnx man, ga mijn best doen.
Uhm de bovenste is een bb58 maar dan de 925 uitvoering (zilveren kast met taupe/grijze plaat/bezel op een ranger band)
En de (voor mij) nieuwe is de 41mm heritage uitvoering.
Niks gezien!
Ik had een klusje in het mooie, ahum … Almere.
Aha coole diver! Ik vond hem op de gebrushde titanium kast lijken zoals van de Pelagos.
Oke oke… Wie weet zien we hem terug in de kroeg
Thnx!
Klopt, daar heeft het wel iets van weg, maar de pelagos heeft rechte indices en een zwarte wijzerplaat met een dichte achterkant.
Maar ik snap wel wat je bedoelt ik vermoed dat deze ook wat zwaarder op de pols ligt dan de titanium pelagos.
Maar goed, ff een plaatje van een squale na al dit Tudor geweld. Ik heb tenslotte nog steeds een in de verzameling .
Hoe dan ook geniet van je NA!!
Weer wat geleerd! Ooit wil ik weleens een Pelagos proberen, maar er zijn nog zoveel horloges die ik ooit weleens wil hebben (gehad)