Gewoon doen!
Dan ben je helemaal 't mannetje en de enige zonder rollator …
Zou trouwens best leuk zijn, een Squale meeting. Waneer gaan we dat doen?
… ligt iedereen te pitten.
Heb je morgen een kantoordagje? Dan kun je de achterstand wel weer inlopen. Had je trouwens gezien dat je inmiddels alweer dik over de 200 berichten zit? Lekker man. En dan is je stalen band nog niet eens binnen …
Uhm, jij staat ook gewoon in de top 3 hoor…
En ja, morgen kantoor, alle tijd om alles in te halen. Maar ja, jurk is bijna klaar, volgens mij.
Ja, haha … op iets meer dan de helft!
Nee alle gekheid. Dat lijkt me heel leuk! Al die Squales die ik nog nooit in het echt heb gezien eventjes bepotelen en natuurlijk gezellig praten. Leuk joh!
Had er maar voor mezelf al junior van gemaakt
Ja na 31 maart een keertje. Dan begint het weer een beetje mooi weer te worden namelijk enzo…
Ooh oops helemaal niet bij nagedacht
Ik zag junior al 10min typen namelijk en dacht dat je dit bedoelde
@Kleine_gup_in_grote_oceaan, leuke vermelding in de strip! Ik heb zelf in het begin, toen Jurk het allemaal nog met de hand deed en een potje verf, eens een keer een cameo gedaan.
Nu ga ik ook pitten, mannen! Maak het niet te bond in de kroeg met z’n tweeën. Truste!
Welterusten mannen!
Ik ook een keer. Ow nee, dat was gewoon een tekening over een bepaalde situatie destijds.
Zo daar ben ik weer
Even bij lezen
Rn welterusten
Ik ga ook zo plat
Ciao,
Was ook leuk toen!
Alles met de hand inkten en inschilderen.
Heb alle originele tekeningen nog bewaard, los van de eerste strip.
Goeiemorgen kroeg
Vandaag weer de tuin in, dus een horloge wat gemaakt is om tegen een stootje te kunnen (helaas vind ik de Squales hiervoor te mooi).
Ziet er goed uit, Patrick! Draagt zeker heel anders dan die watermeloen van je of niet?
Ja, Draagcomfort van de 1521 is wel niveau beter, maar die van de watermeloen is ook gewoon goed. En je moet ook de andere wat aandacht blijven geven. merk wel dat er eentje toch minder aandacht krijgt dan ie verdiend sinds de squale en de watermeloen, dus die staat op de nominatie voor eliminatie uit de collectie
Haha, @Kleine_gup_in_grote_oceaan behoort nu ook tot het illustere rijtje HF-leden die ge-@jurk -ed zijn! Congratulazioni, KGIGO!