Nee wel beter, alleen een lange week achter de rug. Wekker elke dag op 6 en (natuurlijk) te laat gaan slapen.
FTFY!
Even twee uur overdag pitten is ook killing volgens mij! Een hazenslaapje van max. een half uur wil nog wel eens helpen om een beetje fris de avond in te stromen. Bij mij dan hè.
Over bedtijd gesproken!
Mijn bed roept, zonder Jessica Alba helaas …
Bij mij ook en dit doe ik normaal ook helemaal niet om erger te voorkomen. Het is dat ik vakantie heb en morgen een keertje kan uitslapen (wordt waarschijnlijk 7/8 uur). Straks nog even naar de uitgestorven Basic Fit en dan ook naar m’n helaas lege bedje.
Dan zal ik die niet al te lang laten wachten! Welterusten
Mijn bed kan haar stembanden sparen, ik lig al.
Slaap lekker mannen!
Welterusten
Ja, zo heb ik het ook geleerd van iemand….
Dit is al de tweede die ik zie, die verstrekt is aan de duikers van de Palombari en ik vind dat wel oprecht jammer. Deze had pas over een jaar of 10 voor het eerst op de markt moeten komen. Onder de krassen en deuken van gebruik door een Italiaanse kikvorsman die nog aan boord geklommen is van een schip dat gekaapt werd door piraten. Waarna hij die één voor één uitschakelde met het visdraad dat altijd verstopt zat rondom zijn bezel voor het geval hij een “uitdaging” tegenkwam…
Nu lijkt het hierdoor toch vooral een PR-uitgave en geen ‘Einsatzuhr’.
Daarbij komt ook dat de lasergravure bij de titanium versie best wel wat oppervlakkig is (ik denk laser). Wanneer je deze, zoals ik doe, vooral draagt op een elastische- of NATO-band, is er na verloop van tijd waarschijnlijk niet veel meer te lezen op het achterdeksel. Ben je dus bereid daar vijf à zevenenhalf honderd euro extra voor te betalen? (Die bijgeleverde penning, geloof ik wel.)
Hij is inderdaad vrij dik, dus niet erg geschikt voor ‘the office’. Door het titanium en/of door het briljante Squale ontwerp voelt hij echter niet aan als topzwaar (te hoog zwaartepunt). Maar ik ben wel heel benieuwd naar de nieuwe aanwinst van @VriesKou en wat Daan van de dikte vindt.
De blauwe kleur gaat echt “shinen” bij voldoende licht.
Uit het archief:
Ja nu weten we het wel, het is een dikkerdje.
De Palombari heeft trouwens een iets gebold glas. Dat zal zijn om hem net iets dunner te kunnen maken (voordeel) maar heeft als nadeel dat hij meer reflecteert (boven water dan ).
Die zou ik ook wel eens willen vergelijken met mijn Palobari. Ik verwacht qua comfort vergelijkbaar met de nieuwe aanwinst van @VriesKou .
1521 (staal) 12,5 mm
Master titanium 15,5 mm
Matic (staal) 16 mm
Master staal 17 mm
*volgens opgave www.squale.ch
Alvast een goed weekend allemaal, kroeghaaien!
Helder!
Ik rock overigens alles at
Onder de hoodie van mijn joggingpak! Tenminste, alles wat ik bezit…
Ik weet alleen niet of die website betrouwbaar is.
Deze is ook leuk:
Kunnen we misschien beter zelf laten drukken met een aantal gegadigden hier.
"I was normal, 4 Squales ago.
Misschien ook wel een leuk idee als merchandise @royke74
Ik ben daar wel voor in! Leuke Squale Kroeg inkoopactie!
Dan zou ik ook wel het logo erop willen, maar juridisch mag dat niet, denk ik.

"I was normal, 4 Squales
ago.
Dit klopt ook nog exact voor mij! Mijn eerste horloge sinds mijn lidmaatschap op HF, was een Squale en heb er daarna nog 3 aangeschaft.

"I was normal, 4 Squales
ago.

Dit klopt ook nog exact voor mij!
Hier ook 4. Maar die heb ik nog wel allemaal. Zullen er eerder meer worden, dan minder.
Nou ja, misschien dan. Nog geen concrete plannen. Wel veel wensen!

"I was normal, 4 Squales
ago.
Oei ik moet er dan nog 1 bij kopen. Goed excuusje lijkt mij zo
Goeie smorgens! We zijn weer lekker bezig lees en zie ik
I was normal before Squale hit me
Ik heb er maar één hè mannen.