Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ja dat lijkt me wel een voorwaarde :crazy_face: Ik heb geen idee wat de datum is die op de garantiekaart staat maar helemaal als hij niet meer onder garantie valt zou ik de route via Squale zelf opgeven.

Helemaal mee eens.

Ik ook niet maar ik vind het wel een aanzienlijke deuk in het beeld dat ik van ze heb. Kijk dat ze mij geen reactie geven is tot daar aan toe maar ik stuur ze allemaal vreemde verzoeken over losse onderdelen. Jij bent de eigenaar van een door hun geproduceerd product dat niet meer naar behoren functioneert. Vind het echt wel slecht om eerlijk te zijn.

4 likes

Buongiorno! :coffee:

13 likes

waiting

… spannend dagje vandaag! :sunglasses:

3 likes

De Master is zojuist geland :+1:

Poh wat een onwijs mooi ding :ok_hand: :star_struck: echt prachtig :drooling_face:

Even wat snelle foto’s, hij moet (helaas) 1 of 2 schakeltjes groter en daar heb ik nu geen tijd voor. Misschien dat ik hem zo even snel op rubber gooi of ik ga later aan de knutsel.

1e indruk is in ieder geval zeer positief! Zit niet eens een stofje op, loopt netjes en voelt heerlijk. Licht voor wat het is (ca. 125gr op ‘staal’) maar niet zo licht dat het goedkoop/speelgoedachtig voelt (vind ik nogal eens een nadeel van titanium)

24 likes

Lekker man!

Hoe vindt je hem dragen, ondanks de dikte van de kast?

2 likes

Hij voelt én oogt eigenlijk helemaal niet zo hoog :sweat_smile: platter dan de Matic omdat net als bij de 1521 een deel van de hoogte goed verstopt zit in de caseback.

15 likes

Ik vind hem inderdaad ook vrij laag uitzien. Waarschijnlijk ook door het platte saffiertje.

2 likes

Toch maar gelijk even een extra schakeltje er tussen gezet want hij MOET nu om :joy: :ok_hand:

Ik dénk dat de 1521 hier wel in kan pakken :sweat_smile: of althans stil komt te liggen in de doos

16 likes

Zó gaaf! Gefeliciteerd. Echt tof die sandwich dial. :ok_hand: Hoe is de lume? In vergelijking met de 1521? Loop eens snel naar de wc voor een “nachtfoto”. :grin:

Titanium lijkt me ook heel tof. Ik hoop dat ze de 1521 nog eens in Ti gaan uitbrengen. :raised_hands: Ik heb het ze al gevraagd, nee er zijn geen plannen voor. :sweat_smile:

3 likes

Heel erg cool !!

2 likes

Ik heb geen UV-lampje en op de wc is het niet héél donker, maar:

Huh, kreeg jij een reactie?

9 likes

Poh, wat een topper dit. Echt gaaf model! Geniet ervan!

4 likes

Niet verkeerd! :v: De bezel heeft ook flink wat lume zo te zien. Echt een gaaf model.

Ja… lijkt meer uitzondering dan regel als ik de berichten zo terug lees. Maar ik kreeg na een paar dagen een vriendelijk mailtje terug op een vraag over mijn 1521 en afgelopen maandag een berichtje via Instagram.
Ik kan het trouwens wel delen denk ik, wat ik denk niet dat ik er iets mee verklap. (Uiteraard wel nieuwsgierig wat er nog allemaal komt dit jaar). :grin: :raised_hands:

6 likes

Dikk man! :grinning: Lekker genieten van :blush:

3 likes

minions

lol

Als ik de plaatjes zie snap ik dat wel! Wat een toffe Master @VriesKou. :star_struck:
Mooie NA, veel draagplezier.

Dat is dus ook mijn ervaring. Maar goed, daar hebben we gisterenavond al voldoende aandacht aan gegeven denk ik.

Jammer dat er geen 1521 in Ti komt, ik zou daar misschien ook wel interesse in hebben. Aan de andere kant, de RVS uitvoering draagt prima. Vind ik. Ik ben benieuwd naar “some exciting news coming up […]” … :sunglasses:

3 likes

Wow, wat een vette Squale! :sunglasses: :muscle: :+1:
Cool GIFs | Tenor

Hey, cool! Je hebt ze gewoon op een nieuw idee gebracht! :+1: Straks komt er dus gewoon de 1521 Ti Petteflet edition! :wink:

5 likes

:joy:

3 likes

Ik ook. Altijd in voor iets nieuws. :smile:

Dat klinkt heel… interessant. :joy: Ik zal straks eens kijken of AI daar iets mee kan. :sweat_smile:

3 likes

Ah, een tussenpersoon. Lijkt me wel handig/ noodzakelijk met deze rakkers :thinking:

Daar gaat het wel naar uitzien :frowning: Ik waag nog 1 poging tot contact en dan zien we wel.

Maar een 3e Squale zit er voor mij zo niet in, dat snappen jullie.

4 likes

Moet onze huistylist @TagEd hier wel even de credits geven.
Zo’n tropicali staat deze kleine rakker best goed al zeg ik het zelf!
Maar jullie voelen hem vast al aankomen… zijn er ergens 16mm buckles te scoren ?

11 likes