Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Oranje matcht prima! En is wat neutraler
Enja wat mij betreft gaat het een mooie zomer worden, lekker hoor!

9 likes

Prachtig!

Ja maar de bandjes topic is voor de 1521 toch?
Zag ik net snel…

Hier nog wat spam:

13 likes

Die HFLE is echt een bandensl*t. :rofl::sweat_smile:

3 likes

Is juist fraai op een MM toch?

3 likes

Die microfiber vind ik toch erg fijn hoor. Maar ook ik ga variëren met diverse rubber; zwart, oranje en beige bijvoorbeeld.

1 like

Even een feestje delen, de MM een maandje in bezit … :partying_face:

:arrow_down:

Dat is een prachtige en kwalitatief prima band!
Het is gewoon een smaakdingetje.

9 likes

Als ie 20mm is wil ik um wel……

2 likes

Heeft iemand hier die 3e master uit het blauw incoming?!

10 likes

Ik wil hem best naar je toe sturen hoor, maar dan wel met de originele buckle. Die Squale buckle kan ik nog wel goed gebruiken. :sweat_smile:

2 likes

Not me, ik ben op het moment geld aan het verkwanselen in motorgear, lespakket en straks een motor. :sweat_smile::grimacing:

2 likes

13 likes

Die beperking is er inmiddels af waardoor bijv. ook de HFLE welkom is. Hier in de kroeg gaat het soms zo snel dat suggesties en tips voor leuke bandjes best snel verloren gaan. Zonde voor diegenen die op zoek zijn naar ‘inspiratie’. :innocent:

Plaatje voor de sfeer … :beers: #TeamSteelBracelet

9 likes

Duidelijk.

Dan gaan we daar de banden combo’s plaatsen!

2 likes

Zijn we er al achter … :thinking:
Ben eigenlijk ook wel even benieuwd naar die ‘oude sluiting’ op de Ti band. Het ziet er op de foto’s best fraai uit maar die sluiting lijkt me beperkt op maat te maken tov. de sluiting die er nu op zit met een microverstellingsmogelijkheid (3x woordwaarde … :joy:).

@Fookus heeft 'm wel binnen HF verkocht als ik het goed gezien heb (EDIT: “via HF”).

4 likes

Ik heb ook de oude sluiting :ok_hand: ik vind dat dus heel mooi (plat) en heb gewoon een goede fit. Dus ondanks dat het misschien ‘nergens op slaat’ op een duiker ben ik daar blij mee :slight_smile: en de nieuwe sluiting is gewoon los te koop :wink:

4 likes

Ow … dacht dat jij de nieuwe al had! :see_no_evil:

Lijkt me het belangrijkst!
Ik vermoed ook zomaar dat je de Master niet per se gekocht hebt om ermee te gaan duiken, anders dan wellicht een klein snorkeltje of ander zwemdingetje tijdens je vakantie ofzo … :diving_mask:

Dat is in ieder geval fijn. Doen ze goed!

2 likes

Haha ik pas wel op :sweat_smile:

Dat zou ie wel moeten kunnen hebben hè :face_with_hand_over_mouth:

Zou het kunnen dat de titanium band kleinere/kortere schakels heeft dan die voor de 1521 want zo ziet het er wel uit :thinking:

1 like

Ik heb even voor je gekeken, schakeltjes van de 1521 band zijn 10mm.

Komt dat overeen met de Ti band van de Master?

6 likes

Zal ik morgen ff proberen na te meten (zónder schuifmaat :crazy_face:)

Ik dénk dat ze korter zijn, dat dacht ik eigenlijk gelijk en zo vind ik het er ook weer uit zien op de foto’s van Fookus

Maar meten is weten hè!

6 likes

buonasera cari Squale amici :hugs:
Hier dan ook maar even een plaatje van mijn laatste aanwinst, geen Squale maar wel een echte Italiaan :face_with_peeking_eye:

15 likes