Squale only 🦈 (Deel 2)

Ik vind fijn aan de squale dat het een gaaf horloge is die met leuke kleuren aan te kleden is en die ik lekker onbezorgd om de pols kan slingeren zonder me echt zorgen te hoeven maken om wat krasjes. Niet dat ik bij de andere horloges mega voorzichtig ben maar die hou ik toch wel liever weg bij zand, zee, zwemmen, etc.

De squale zit voor mij tussen een beater en een luxe horloge in. Top!

6 likes

Jep

1 like

Ik druk nog steeds niet op de bestelknop omdat ik benieuwd ben hoe het draagcomfort is. Mooie is wel dat je er 2 verschillend afmetingen bij krijgt.

Is echt prima, heel soepel en geen stofmagneet :+1:

2 likes

Blij om te horen!

2 likes

Jazeker, zie hier.

Niet schrikken jongens, hij zit er niet echt op maar wilde hem even delen ter inspiratie. De insert is onderdeel van een build maar vind hem echt niet misstaan op de 1521.

5 likes

Staat niet verkeerd!

1 like

Staat tof , die strap ook .

1 like

Thanks! En succes vandaag nog trouwens.

1 like

Mijn idee :grin:

3 likes

Mooi hoor, hoeveelste aankoop 1521 is dit nu? :face_with_hand_over_mouth: :+1:

Afgerond op tientallen?

1 like

Ja zie je! Die combinatie werkt hartstikke lekker. Jouw bezel insert heeft een stuk mooiere lume-pip, waar heb je hem vandaan?

Ja, of dozijnen.

1 like

Pff, ik heb deze mod al jaren maar als ik me niet vergis is ie van Yobokies

2 likes

Squale SUB-39 Gmt.

11 likes

Ik maakte me wat zorgen want m’n kortgeleden gekochte Squale liep een beetje enthousiast.

Ruim 30 in de plus vond ik wat funky, gelukkig na constante draagtijd steeds beter gaan lopen de laatste maanden. :+1:

Op de app +3sec pd. (Not bad) Het is geen timegrapher maar een indicatie. Althans zo zie ik het.

9 likes

Fantastische Squale zeg! :ok_hand::ok_hand:

5 likes

Wat gebeurt hier? :face_with_monocle:

5 likes