Squale only 🦈 (Deel 2)

De operatie is volgens plan gegaan! Voorlopig even geen horloge om i.v.m. infuus. Maar ik heb er wel 2 bij me, waaronder de Squale :blush:

19 likes

Oh, wat goed om te horen, Bram! Heel veel sterkte!

Uiteraard! :smile:

1 like

Wens je een voorspoedig en goed herstel Bram.

foute grap natuurlijk, maar denk dat je er tegen kan ivm eerdere zelfspot

5 likes

Nog zo eentje met een wel heel bekende kastvorm. :thinking: :grin:
FS: Doxa Sub 250 Sharkhunter (with box & warrantycard). | WatchUSeek Watch  Forums

11 likes

Grappig, kende deze helemaal niet!

Ja, ik was even benieuwd. Er zijn diverse bronnen op het internet te vinden die melden dat Squale ooit kasten voor Doxa maakte. Maar ik kon tot nu toe niet vinden welk model dit dan was. Nou ja, bij deze is de herkomst wel duidelijk. :grin:

1 like

Gelukkig had er niemand zin in een 1521 voor een appel en een ei :ok_hand:t2:

13 likes

Ik wel :grin: ruilen ?

1 like

Nou dat komt wel ongeveer overeen met de gemiddelde reactie/bod wat ik kreeg :sweat_smile:

3 likes

Nee man, dan niet doen .
Heb zelf de gepolijste/zwart gehad, de blasted zwart, de Militaire en nu de 1545 30 Atmos .
Maar de 1521 kast blijft lonken, wie weet in t voorjaar ofzo een blauwe blasted 1521 :blue_heart:

1 like

Heb hem er ook af gehaald :wink: hoef ik die berichten niet meer te lezen en beantwoorden :persevere:

2 likes

Ik had er wel zin in, maar ja … heb er al eentje! :wink:

6 likes

Wat kost eigenlijk een servicebeurtje voor de Squale? Iemand een idee?

1 like

Zal paar honderd euro zijn vermoed ik.
Zit een niet al te ingewikkeld uurwerk in, dus …

@royke74 heeft misschien wel een idee.

1 like

Goed weekend allen!

Zelf weinig tijd, druk met eten maken voor dochterlief haar 18e.

PROOST!

12 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Congratulazioni! :partying_face:

Cin Cin Prosit GIF - Cin Cin Prosit Beviamoci Su - Discover & Share GIFs

2 likes

De Squale 1521 heeft een Sellita SW200 in Special (Elabore) grade. Is afgeregeld in 3 posities met een afwijking van 7 tot 20 seconden per dag. Een paar seconden meer kan ook nog, afhankelijk van gebruik. Als het echt storend is kan elke horlogemaker deze wel bijregelen.

3 likes

De vraag was of 't een garantieklusje is als de afwijking +30 is?
Lijkt mij een beetje teveel van het goede. Ik heb hiervoor een printje van Sellita gepost en die geeft aan dat het uurwerk op gemiddeld -7 tot +7 is afgeregeld, met inderdaad een max van 20. Dus 30 is niet wat je ervan mag verwachten.

4 likes

Dat is fijn om te lezen! Sterkte.

Doe je goed.
Toen ik 18 werd mocht ik al zelf koken … :sunglasses: van harte met de verjaring van je dochter!

2 likes