Jammer dat je erbij niet bij bent. Ik had graag je Panoreserve in het echt willen zien. Die staat bij mij ook op m’n lijstje.
Wij zitten klaar voor de foto’s Peter ![]()
Tot vanmiddag Hans! en uiteraard ook de andere deelnemers .
Optreden met Wibi Soeriejajojebie?
Gaat Yvo ons vanmiddag ontvangen met gebak zoals de vorige keer of met stroopwafels ![]()
Volgens mij is krentewegge de lokale lekkernij in ootmarsum
Haha liever niet🤣
Was toppie vandaag bij Staudt, leuk om met jullie allemaal kennis te maken. Ik vond het gaaf te zien hoe de diverse wijzerplaten het niet gehaald hadden en meer te horen over productie en activteiten. Het eten was ook goed geregeld en heb er echt van genoten. Bedankt mannen voor jullie aanwezigheid!
Dank voor de gezelligheid mannen.
Wederom voor herhaling vatbaar.
Staudt rocks ![]()
Foto credits @ExplorerJ
Kijk alvast uit naar jullie foto’s en verhalen
Ik dacht dat Yvo de foto’s had gemaakt?
Ook nog even in de sfeer van gisteren blijven, het was erg leuk bij Staudt in Ootmarsum.
Gezellige en sympathieke horloge vrienden, ik zie al weer uit naar een volgende Staudt GTG!
Zondag 20 september stond voor mij een tweede bezoek aan de Staudt boutique gepland. Tevens een weerzien met @Staudt @PaulusB @ExplorerJ en @John . Oftewel een heuse GTG.
Ontvangst was top geregeld door Yvo en Erna. Evenals de rest. Complimenten van mijn kant voor de organisatie.
Yvo heeft ons weer enorm veel laten zien en verteld met betrekking tot wijzerplaten, uurwerken, horlogekasten, ontwerpen en toekomst plannen. Leerzaam, onderhoudend en leuk.
Mijn zoon en ik hebben er wederom van genoten. Ik verwacht dat Staudt er weer enkele ambassadeurs bij heeft. Ik heb veel geleerd, geluisterd en gepraat, daardoor vergeten sfeer foto’s te maken, maar wellicht kunnen de anderen deze in dit topic toevoegen.
In elk geval allen bedankt voor de toffe Staudt GTG ![]()
Ik kom graag weer terug in Ootmarsum
Kan maar vier mensen raggen in een bericht. Dus bij deze de toevoeging:
Gelukkig was de opkomst goed en waren ook @Japfan @Renkens @Tuur1968 @WatchWatcher1.
Last but not least. Onze mede Tukker, @HansT .
Was oprecht fijn jou te mogen ontmoeten Hans. Je krijgt de groeten van mijn zoon. Ondanks dat we niet bij de historische overwinning waren van onze eigen FC hebben we toch een top middag en avond gehad.
Ik heb op het desbetreffende moment ook 2 foto’s geschoten en dat zijn deze, vandaar. ![]()
Dank je wel Arjen, dat is helemaal wederzijds, het was een mooie dag!
Twente deed het goed zonder ons😊.
Doe hem de hartelijke groeten terug van mij, je hebt een geweldige zoon👍🏻