Steinhart only

Bedoelde dat omega volgens mij geen losse aluminium insert verkoopt.

Voor de functionele en met stootbumper voorziene telefoonhoesjes en de screenprotectors van gorillaglas, zat er wanneer je je gsm destijds uit je broekzak haalde al een paar bloed irritante krassen op het scherm. Door schade en schande wijs geworden adviseer ik nederig:keramiek!

1 like

Wat een bijzonder fraai exemplaar. Gelukkig is het binnenkort weer Vaderdag.

1 like

Mocht er een geïnteresseerde zijn voor ruil met een steinhart flieger 42/44 pb mij maar.

1 like

Ik probeer ze hier ook over te halen. Ben bang dat t niet gaat lukken :slight_smile:

1 like

Dan mag deze hier niet ontbreken:

1 like

Nieuwe horlogekisten, de vorige waren de kussentjes te klein, erg blij mee.

7 likes

Toch maar geen nieuwe ophangbox gekocht ? :slight_smile:
Bij mij hangt ie gezellig aan de muur. En is vol :frowning:

Groot gelijk John. Bij mij vielen de zwaardere horloges uit de kast vandaar dat ie wegging, geen zin om de kussentjes te klemmen. En ik wilde geen 30 horloges…

1 like

Vraag wie is de importeur of leverancier in NL.
Of kopen de HF leden Steinhart horloges in Duitsland dan graag een betrouwbaar adres.
Alvast bedankt voor de reacties.

Gewoon bestellen op de site van Steinhart of Gnomon.

1 like

In Aachen zit Guido Engelen.

Veel mooier zo! Jammerlijk is mijn motoriek dusdanig slecht dat bij mijn poging, ik niet alleen de loep maar ook de rest kwijt zal zijn.

Even weer leven in dit topic blazen.

10 likes

Heel fraai, met deze band samen gekocht? Staat hem mooi, feli.

Thanks .
Nee origineel met oyster gekocht. Heb zelf een jubilee en groene rubberstrap erbij aangeschaft.

1 like

Ik heb zelf ook de jubilee erbij gekocht. De oyster staat op mn hfle2011 me te groot. Maar op de oyster die meer om de pols buigt bij de aanzet, vind ik m mooi staan.

3 likes

Nieuw binnen gekomen via Chrono24:
Steinhart “Gnomon special” Pink Gold Blue Ceramic Limited met safieren achterdeksel.
( Limited in de zin van dat er 100 ongenummerde exemplaren vervaardigd zijn, maar Gnomon houdt de mogelijkheid open dat er nog meer van worden gemaakt.)

In het echt mooier dan op de foto.

10 likes