Steinhart, wat vinden we?

Precies, dat doe je niet als hommagedrager! :+1:t2:

2 likes

Hup: in het blauwe gedeelte dan maar!

1 like

Precies, niet moeilijk doen, laten we gewoon gezellig blijven en koop waar je zelf zin in hebt.
Denk je nu werkelijk dat ik mij de les laat lezen of mij voor laat schrijven welk horloge ik mooi vind . Nee dus, advies graag, zeer welkom, maar ik beslis zelf.

Dus IK koop deze:

En ik ga het zelf nog doen óók.

Klaar voor 5 tientjes. En als ie mij niet bevalt, geeft ik hem gratis aan mijn tuinman.
En als ie mij wél bevalt, dan koop ik gewoon een echte Steinhart !

2 likes

@Taconew Bedankt voor je reactie! Kan iemand mij wat meer vertellen over de gescheurde doos? Heb het nu al een paar keer voorbij horen komen… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Heb wel wat filmpjes voor je…

5 likes

:grin:

6 likes

Taal is als een horloge of kunst. Kan mooi zijn, maar ook foeilelijk.

Mooi horloge,ik zou het doen.

2 likes

nog geen reactie van de taalpuristen?

als je een verhaal begint met “aan de ene kant” , moet er op een gegeven kant ook iets zijn met “aan de andere kant”

dit ontbreekt hier…

:slight_smile:

1 like

Er ontbreekt wel meer. :joy:

3 likes

Ik heb o.a. een Ocean Blue met soprod a10 uurwerk. Nu zie ik dat in hetzelfde horloge een ETA uurwerk zit. Gebeurt dat vaker dat een en hetzelfde horloge ineens een ander uurwerk heeft? In andere horloges biedt Steinhart wel nog het Soprod uurwerk aan, maar wel tegen een hogere prijs. Meer en meer zie ik uurwerken aangeboden worden met TOP kwalificatie en dat is toch iets waar ik waarde aan hecht.

Groet Bert

Dat is juist. Het enige goede antwoord voor jou ![quote=“PimBosua, post:16, topic:134397”]

maar ik vind dat de argumenten hierboven toch wel kloppen, te hommage,
[/quote]

Neem van mij aan ( ik ben bijna 61 en heb op dit moment ca. 75 horloges laten zien op dit forum): Je reinste flauwekul. Complete Onzin. Totaal Niks van aantrekken van deze mis-meningen en mis-argumenten. Gewoon lekker je eigen zin doen (misschien ben je nog jong?)

“” pleasen"" kun je altijd nog, als je groot bent.

3 likes

Daar zat ik inderdaad aan te denken.

Haha mooi advies! :slight_smile:

Ik ga ook graag mijn eigen gang maar ik denk dat het bij mijzelf zou blijven knagen dat de Steinhart geen sub is! :smirk:
(Aangezien ik ook wel bekend sta als Prins NooitTevreden is die kans aanwezig.)

En natuurlijk zit dat tussen de oren!
Eens kijken of er in 2018 een goedkope tweedehands 39mm Steinhart met zwarte bezel voorbij komt in het blauwe deel! :sunglasses:
(aangezien ik geen spaargeld mag uitgeven aan een Rollie Sub!)

2 likes

Waar, maar als je een topic opent, dan krijg je meningen. Bovendien, er is niets mis met goede raad.:slight_smile:

3 likes

Haha Daniel. Dan kun je naast @logie zitten.

Ik vind hem tof

4 likes

Hij maakt mij ook zo boos

2 likes

Prima die Steinhartjes!

1 like

En mooi :thumbsup:

4 likes

Yes ik ben inderdaad jong, 18 jaar jong!! Bedankt voor het mooie advies, de rest ook overigens. De Squale hierboven is ook wel een plaatje.

3 likes