Stelling: Rolex is het beste horlogemerk ooit!

Dat heeft weinig te maken met dat mensen zich te serieus nemen. Dat heeft meer te maken met de keuze die de persoon op dat moment maakt om bewust een provocerende statement te maken. Iets wat mij betreft mag natuurlijk maar waar je je van af kunt vragen of het ook daadwerkelijk moet.

En het staat borg voor coolheid, ik ben nog steeds verliefd op dezelfde DJ.

Om op te peuzelen :drum:. Ik doe even een ThaPappertje:

6 likes

:anguished:…is dat een half schaap op je ‘bord’…?!

1 like

Nee :pig2:

1 like

Dat wordt ook niet door iemand beweerd :wink::+1:

1 like

Je smaak van je horloges is goed …over je eten zal ik het maar niet hebben. :joy:

3 likes

Fu-nasty man
Zo krijg je geen sixpack :wink:

1 like

Arme Datejust :laughing:

1 like

Een sixpack is met mijn levensstijl toch onmogelijk. Dan zou ik per dag 800-900 cal minder moeten eten en ben ik van opstaan tot slapen gaan bleek. Nee dankjewel, doe mie maar een lekkere smikkelpartij :shallow_pan_of_food: :muscle:

2 likes

:joy: Keurig Han en eet smakelijk! :+1:

2 likes

Het was geen sale. Helaas. Had ik er twee gehad.

Kijk, als je iemand zonder merkkennis of investeringsdrang gewoon een product in handen duwt wat haar niet interesseert, en ze roept bij het ene dat het saai en duur is, en bij het andere dat het mooi is en gekocht moet worden… Sja.

Ik vrees dat ik het volle pond betaalde, maar dat de GS dat waard was. :slight_smile:

1 like

Nader onderzoek zal ons waarschijnlijk leren dat het om een psychologisch fenomeen gaat, en wel een vorm van cognitieve dissonantie. :slight_smile:

1 like

Je hebt meer aan een sexpik dan aan een sixpack Han…

1 like

pas nou op, een deel van een woordje wat je gebruikt ben ik door geband.

1 like

Dat is iets te banaal voor mij, ik weet niet goed hoe ik hierop moet reageren.

Chapeau, dat is zeldzaam :joy:

1 like

Ff voor de beeldvorming. Zodat jullie beetje on topic blijven.

12 likes

Das jammer…

Eind goed, al goed :grin::+1:

1 like

Maw;
Je mocht geen Rolex van het vrouwtje…

Zeg dat dan gewoon!

:joy:

2 likes

Dat is het probleem daar niet. Zij staat al zijn gekke fratsen wel toe.

Je mag er jaloers op zijn, wanneer je daar thuis begint over een Snowflake en power reserve weet zij wel wat je bedoelt.

1 like

Hahaha… Ja, de snowflake vond ze om de pols echter ook tegenvallen.

Ze heeft instinctief een hekel aan sport Rolexen. En, het moet gezegd, duikhorloges, zeker als die een combinatie hebben van bollen, strepen en driehoeken op de dial. Die vindt ze druk en lelijk. Mijn Squale is dan ook thuis niet populair.

Toen wij de Mühles gingen ophalen had de grijze handelaar een foto van een GMT Master II aan de muur hangen: vintage, pepsi, staal. Toen we naar buiten liepen riep zij in haar onschuld dat hij dus ook horloges verkocht voor “people without imagination”.

Hij had dezelfde GMT Master om de pols. Het was een raar moment. Hij was erg gracieus. :slight_smile: We mochten terug komen voor de Nomos. :+1:

5 likes