Stelling: Rolex is het beste horlogemerk ooit!

Ik heb bij mijn vrouw weinig tot geen moeite om een GS goedgekeurd te krijgen (de afgelopen jaren is ze al wat voorbereid :wink: ).

Als ik voorstel een Rolex te kopen, denk ik dat ze daar zeer op tegen is. Ze is geen fan van het merk.

Dan heb je het goed voor elkaar. Ik ben om :joy:

Ik wil er ook een!!!

2 likes

Hier heeft jouw mening over rolex natuurlijk geen enkele invloed op :wink:

1 like

Nou, @HanDavinci, @SwedishChef, @anon50762135EV, kom er maar in. Want ik kan het gaan zeggen, maar jullie zijn geloofwaardiger. :slight_smile:

1 like

Stel jij aankopen voor? Doe ik nooit.

3 likes

@willemC heeft gelijk. Indoctrinatie.

4 likes

Dat is waar vrouwen goed in zijn. Dan krijg je dus dat volwassen mannen zich afzetten tegen Rolex. Of gaan discussiëren over stofzuigers. Ik ken zelfs mannen die hierdoor horloges compleet vaarwel hebben gezegd en zich op fotografie hebben gestort.

6 likes

Die vrouw is eigenwijzer dan Trump en Kim Jong-un bij elkaar. Zelfs al was Chris de CEO van Rolex dan zou ze er nog een hekel aan durven hebben… :joy:

Je vergeet de slimme thermostaten. :expressionless:

7 likes

Erger nog: poezen!

1 like

Ik mag geen verzamelingetje van m’n vrouw, maar dat neemt niet weg dat ik soms op m’n koude, rommelige hobbyzoldertje wel eens weg durf te dromen, starend in de verte, handpalmpjes in de cocosolie, bakje tissues binnen bereik.

Maar ach, horloges zijn ook leuk.

10 likes

Heintje Davids Effect? :slight_smile:

Ik noem het “het Hennie Huisvrouw effect”.

Waar is de tijd gebleven dat een man borsthaar heeft, geen toestemming hoeft te vragen over de aanschaf van een watchwinder, op eigen houtje cadeautjes weet te bedenken voor de vrouw waar hij van houdt en Rolex draagt?

Zucht. Good times.

5 likes

Ik ben zo’n echte man.

Maar ik heb ook geen vrouw momenteel :joy::joy:

3 likes

Check.

Check. Ik hoef namelijk geen watchwinder. Meest nutteloze uitvinding ooit.

Check. Ik bedenk doorlopend cadeautjes voor vrouwen.

Check. :slight_smile:

2 likes

914L? Wat moet je daar nou mee? Dít wil je hebben!

Met dit verhaal krijg je pas écht de glazige blikken op die verjaardagfeestjes… :joy::sweat_smile:

5 likes

Hadden we maar een topic met de vraag of wij mannen het sterkste geslacht ooit zijn. Dan waren we iets sneller klaar.

5 likes

Sterke verhalen en slap ouwehoeren, dat kunnen we!

3 likes

Nou, living the dream hier hoor!

Watjes

2 likes

Waarom zou een Explorer II een draaibare bezel moeten hebben? Het horloge is immers nooit bedoeld als GMT maar om het verschil tussen dag en nacht te zien in gebieden waar de zon niet onder gaat.

“This function enables the wearer to distinguish the hours of the day from the hours of the night, an essential feature for those who venture into environments where darkness reigns supreme – such as in the depths of caves, or where the sun never sets – like the polar regions in summer.” -Rolex-

3 likes

Omdat het prijskaartje daarom vraagt?

1 like