Stelling , weinig voor veel geld of meerdere horloges voor hetzelfde

Ik ben aan het sparen voor die enešŸ˜€.

Ik krijg de vraag wat ik zou doen met 10k dus die beantwoord ik, vervolgens zeg ik dat als ik bijv 20k zou hebben dat de situatie anders zou zijn… niks geks aan toch?

1 like

3 tot 4 horloge’s heb ik het liefst. Bij meer ga ik ze toch niet allemaal dragen. Ben ook geen verzamelaar :relieved: Dan liggen ze maar in een lade te verstoffen.

1 like

Van die vakantie naar IsraĆ«l had je ook anderen blij kunnen maken… of een horloge kunnen kopen.

Af en toe wat leuks voor mezelf motiveert me, ook om geld te verdienen. Waardoor ik in staat ben ook voor anderen wat te doen. Bij mij gaat het dus hand in hand.

2 likes

Ik zit inmiddels boven de 100 horloges, dus ik denk dat duidelijk is wat mijn keuze is :sweat_smile:
Beleef meer lol aan lekker wisselen dan aan een peperduur exemplaar :sunglasses:

2 likes

ā€œtwee opgroeiende pubersā€

Wat is dat nou voor statussymbool joh :wink:

Voor mij liever 1 horloge van 10k dan.

Ik hoef niet zo nodig af te wisselen en bijv. een Rolex om de pols geeft een heel ander gevoel dan een Casio.

Subje voor list, kan dr net een polerouter langs.

Done :heart:

1 like

Liever enkele dan veel. Ik heb gemerkt dat ik 3 het perfecte aantal vind.

Ik ben voormalig PMWF’er, dus dit is voor mij een rethorische vraag. Ik herken mij in @wbcoupe - meer dan 100, maar hoeveel precies… :thinking:

1 like

Voor 10k zou ik er twee uitzoeken denk ik.

De tel ben ik ook kwijt; geen idee hoeveel precies :sweat_smile:

Hangt ook van de definitie van een horloge af :sunglasses:
Is een niet werkend exemplaar in de projectenbak een horloge?
En een in de donorbak die je niet van plan bent om ooit op te knappen maar alleen om onderdelen vanaf te slopen?

1 like

dames-heren-horloge-action-4463450

Voor 10 duizend euro kan je 2000 horloges kopen bij de Action

Hou je nog geld over voor een paar kratjes Schultenbrau

Ik vind het leuk om te wisselen en al naar gelang gemoedstoestand, activiteit of kleding voor een horloge te kunnen kiezen. Dus het liefst meerdere. Om het even of dit binnen 10k of elk willekeurig ander bedrag moet passen (ook binnen 1k kun je prima een mooie collectie met meerdere exemplaren samenstellen volgens mij).

1 like

Zit je nou het zakgeld van @youngwatchenthousiast belachelijk te maken? Daar heeft ie anders wel even al die Rolexen van gekocht. :joy:

1 like

Altijd!
Met Sinterklaas kopen wij de wens cadeautjes voor een gezin die zelf geen centjes heeft om Sinterklaas te vieren.

Met kerst regelen wij de gehele kerst lekker eten en knabbelen en en en ook cadeautjes voor ook een arm gezin.

Dit is altijd weer een absoluut hoogtepunt van het jaar voor ons.

7 likes

Eerder mijn eigen zakgeld. Ik denk dat ik fl 10,00 kreeg op mijn 16e. Gelukkig had ik toen een bijbaantje, rond de fl. 170,00 in de week… en ik denk dat ook prima is, als ik meer had gekregen en dus niet hoefde te werken had ik waarschijnlijk nog thuis gewoond :slight_smile:

1 like

Dat zijn serieuze knaken. Wat deed je?

1 like

Woeps, typefout… maand :slight_smile:

1 like

Haha, ik dacht al. :joy:

1 like