Super! Kijk @ady nog meer Kerstmannen
Ook dat is een keuze, net als het uitgeven van ⬠10.000, - aan een horloge.
Verplaats je even in Henk & Ingrid beiden boven modaal zonder kinderen (DINKs).
Dat is wel gaaf! Supertof om te horen!
Zo is het. Kwestie van harder en/of slimmer werken.
Ik ga voor meerdere horloges maar dan wel maximaal drie stuks. Ik grijp het vaakst naar de favoriet - logisch ook, anders was ie niet de favoriet-, draag voor de afwisseling dan de second best en de derde komt er wat betreft draagtijd bekaaid vanaf.
Of de keuze maken om een leven zonder kinderen te leiden.
Onlangs ook weer zoān verhaal gelezen van een echtpaar dat binnen een jaar van een ānormaalā leven naar āafhankelijk van de voedselbankā ging.
Beiden hun baan kwijt, in de tussentijd ook nog eens twee kinderen op de wereld gezet want geen geld voor anticonceptie
Waarom moet hij zich in Jan Modaal verplaatsen die immers
Wanneer Jan Modaal liever dure horloges had gehad, dan had Jan Modaal ervoor kunnen kiezen om die twee kwakjes in een rubbertje te lozen. Dan had Jan Modaal nu geen twee dure pubers moeten onderhouden.
Om maar te zeggen dat afgunst geen verheffende kwaliteit is.
Jan Modaal is natuurlijk geen Jan Modaal omdat hij zo slim is. Dan was hij wel Jan Twee Keer Modaal geweest. Snappie?
Wow, wat een altruĆÆstisch publiek op dit toch wel kapitaalkrachtige forum (als ik alle patserige verhalen moet geloven)
Wees gerust, het overgrote merendeel geniet van peperdure horloges met een middelvinger naar de rest van de wereld, liefst van zwart geld of middelen die opgebracht zijn uit belastingontduiking.
Twee keer maar? Dan doe je het niet goed indit kansenrijke land (als ik alle patserige verhalen op dit forum moet geloven)
Jazeker, 't is geen rocket science. Behoudens pech.
Of bewuste keuzes voor iets anders. Maar in dat laatste geval is afgunst uitermate zeldzaam.
Ik ben er wel achter dat 3 horloges voor mij het perfecte aantal is (ok 4 als ik mijn GShock meereken). Als ik een ander budget zou hebben zouden er andere horloges in de doos zitten, maar het zouden denk ik nog steeds een sportieve allrounder (zonder draaibare bezel) een dresswatch en een duiker zijn. En een GShock dus
Ik vind dit een leuk topicā¦vindt het zelf niet echt nodig om nou dat gezwets over jan modaal, goede doelen, goede kerstgedachten erbij te halen. Niet gepast eigenlijk om ook iemand hier op aan te sprekenā¦als je überhaupt hier op dit forum ronddwaalt heb je het duidelijk goed! Mooi tochā¦wees blij. Als je een inzamelingsactie o.i.d. wil starten maak je toch een mooi nieuw topic aanā¦my 2 cents
Wees gerust, altruĆÆsme bestaat niet.
Weet ik. Het was licht sarcastisch
Plus een Gshock en een skx
Heel moeilijk dit maar denk dan 2 a 3 stuks als ik er van uit ga dat ik niks heb nog.
Ik wissel liever tussen horloges. Als ik dan weer een ander om de pols doe heb ik gelijk weer dat āhoneymoonā gevoel terug. Zit een horloge langere tijd om te polst vervaagd dat gevoel.
Meeste lol van een horloge is voor mij het knutselen, nou moet er wel een beetje potentie in zitten, maar liever 100 voor 5000 euro dan eentje. Alleen zijn er maar weinig die ik heel lang houā¦
Liever gebouwde dan gekochte pkāsā¦