Pfff ik baal als eens stekker. Dacht eindelijk beet te hebben
Ik vind die groene seatime zo mooi, heeft hier een tijd terug nog te koop gestaan maar ik zat er net naast toen maar ik zou er graag eentje willen hebben (liefst groen😁).
Al eens een gezocht geplaatst maar helaas…
Beste allemaal,
Dit is mijn eerste bericht op dit forum en laat ik beginnen met een algemene dank voor het enorme enthousiasme waarmee foto’s en info gedeeld worden. Zeer nuttig en leuk om te lezen!
Waarom dit bericht in dit topic? Ik word deze zomer 30 en dat vind ik een goed excuus voor de aankoop van een nieuw ‘dagelijks’ horloge (budget ongeveer €1000 en bij voorkeur nieuw). Ik ben geen verzamelaar/kenner, maar zeer geïnteresseerd in de wereld die achter de horloges schuil gaat. Andere topics en diverse websites hebben tot nu toe geholpen met mijn zoektocht en ik kom tot nu toe steeds terug op de Stowa Antea KS en Stowa Antea 365 (kleine voorkeur voor de KS).
Er staat nog een bezoekje aan een juwelier gepland met merken als Junghans, Nomos en Meistersinger, maar helaas is dit voor Stowa niet mogelijk. Een rit naar het zwarte woud om de Stowa’s te bewonderen zie ik niet zo zitten (ik heb ook geen auto). Daarom mijn (brutale) vraag; vindt iemand met één van deze modellen in bezit het leuk om zijn/haar Stowa te laten zien? Bij voorkeur een beetje te bereizen vanuit Amsterdam, maar ik wil niet te kieskeurig zijn. Het in het echt zien zou mij enorm helpen bij het maken van een keuze. Andere tips zijn ook altijd welkom natuurlijk.
Hartelijk dank en groet,
Rogier
Dat is idd het nadeel van Stowa.
Persoonlijk bekijk ik altijd youtube filmpjes van het horloge waarin ik geïnteresseerd ben,dat geeft vaak al een behoorlijk beeld.
Dank voor de tip. Ik heb alleen al menig filmpje bekeken en ben heel benieuwd hoe het in het echt voelt en past…
Nee, die kende ik nog niet en klinkt als precies wat ik zoek. Dank voor de tip!
Edit: …maar ik zie helaas dat er in de wijde omtrek geen ‘Stowa Friends’ zijn met een Antea KS of 365 (Nieuwpoort, België het dichtst bij). Dus mocht er nog een forumlid toe bereid zijn; mijn dank is groot!
Beste allemaal,
Ik heb dit horloge geerfd van mijn opa en oma. Ik weet er helaas niks van, ik was benieuwd of iemand hier weet welk model dit is en er wellicht meer vanaf weet. Het moet gekocht zijn tussen 1980 en 1998, het is een ‘antichoc’ en je moet het opwinden om de dag ongeveer.
Op de voorkant staat: Stowa, 17 rubis, anitchoc.
Op de achterkant staat: All steel, Antimagnetic, shock proof, water resistant.
Dank alvast.
Het is weer even stil hier.
Ben al even aan het twijfelen voor de 36mm Flieger met een handopwinder, toevallig iemand die afscheid wil nemen van de zijne?
Happy Monday!
Er staat wel een 40mm handwinder in blauw.
Yes, ook zien voorbij komen…
Spijtig genoeg niet de maat waar ik naar op zoek ben
Na een tijdje orienteren voor een Flieger is mijn keuze gevallen op Stowa. Wat simpel maar lekker horloge zeg. En hij draagt ook top voor mij.
[IMG_20201122_162415|666x499(upload://bVdo3fA33rKXuOrmEqbkVaYZdM5.jpeg)
Proficiat!
Goede keuze ook wat betreft uitvoering; logo & nodate.
Als hij verveelt mag je mij altijd appen :))
Dankdank! Ik ben er ook zeer content mee! Door je eerst in te lezen in geschiedenis etc. wordt de aankoop en het ‘in het bezit hebben’ ook extra leuk!
Citaat[quote=“Kaan, post:340, topic:110170”]
Als hij verveelt mag je mij altijd appen :))
[/quote]
Hou het in gedachten👌
Herkenbaar setje, lijkt mijn ex wel. Lekker horloge hoor!