STOWA Only!

Op 1 december 01:00 uur beginnen we weer met de adventskalender.
Misschien toch maar een Marine original scoren met het nieuwe logo,zoek al ruim 2 jaar naar een met het oude logo maar helaas…

2 likes

Nieuw blauw bandje…

6 likes

Nieuwe aanwinst :heart_eyes:

19 likes

Gefeliciteerd, daar was je al even naar op zoek toch.

1 like

Klopt Michael,ruim 2 jaar,had het eigenlijk al opgegeven en dan loop je er tegenaan :grinning:

1 like

Lekker! Uit de advent?

1 like

Nee hoor,deze komt via HF,ik hou de adventskalender wel in de gaten en heb al eens bijna de nieuwe uitvoering gekocht maar toch afgebroken omdat ik persé het oude logo wil.
Hier op HF had ik al 2x een “gezocht” geplaatst,die naar een jaar verliepen,en op watchuseek ook.
Dacht dat het niet meer zou lukken maar dan loop je er toch tegenop :grinning:

1 like

Deze komt overigens uit 2006

6 likes

Inderdaad. Hij ziet er top uit :muscle:

1 like

Ik houd normaal gesproken van iets meer uitgesproken (misschien moet ik zeggen ‘drukke’ ontwerpen), maar deze is zo clean en dat bandje laat hem zo uitspringen, prachtig! Compliment voor de combinatie.

1 like

Vanochtend dit familieportretje geschoten :heart_eyes:
Nu nog een Antea erbij

14 likes

Gr, HJR

14 likes

Wow!
Heb je die pas gekocht?

1 like

Ha Loco! Nee, dit was een van de horloges waarmee de hobby voor me begon.

Dit is de stalen variant. Stowa is alweer een paar jaar over op titanium voor hun toolwatches.

Gr, HJR

1 like

Je bent welkom in Tilburg om een Stowa Seatime (blauwe dial) en een Stowa Antea 39 met zwarte dial te bewonderen. Daarnaast een Junghans Meister Chronoscope en een MeisterSinger No3 Limited .

Jammer dat je die Antea zo snel verkocht had,toen ik de advertentie zag was deze al weg.
Een KS met oude logo :cold_sweat::cold_sweat:

Gaaf

5 likes

36mm is wel wat klein voor een flieger,dan denk ik dat ik eerder voor de reeds bestaande 40mm gaan.
Prijs zal wel redelijk gelijk zijn aan de 40mm

12 likes

Mooi oudje :+1:t2:

1 like