Mooi wijzeplaten komen hier voorbij
Heeft hier iemand de groene
Jan Mayen Moss Green?
PS hoe houden de uurwerken zich LJP G101.
Mooi wijzeplaten komen hier voorbij
Heeft hier iemand de groene
Jan Mayen Moss Green?
PS hoe houden de uurwerken zich LJP G101.
Pff, wat een kromme zinnen, maar de strekking is duidelijk
Ik heb de rode versie van de Jan Mayen, maar soms heb ik spijt dat ik de groene niet heb genomen, prachtige kleur.
Het zijn wat mij betreft allemaal prachtexemplaren. Verder heb ik van de technische kant zo goed als geen verstand, maar hij loopt heerlijk vlot met een genereuze gangreserve.
Ik ben wel van de groene wijzerplaten. En bij dit horloge is deze prachtig.
Die rode wijzerplaat is ook echt mooi
Maar ik draag eigenlijk nooit kleren met rood er in.
Dat snap ik, de groene is ook echt wel helemaal prachtig op zich. En bovendien verkrijgbaar voor de gewone prijs bij Straum zelf. Het enige rode exemplaar dat ik te koop zie, is afgrijselijk overprijsd op Chrono24.
Ik vind de rode echt wel heel speciaal, en heel het model echt enorm belachelijk debiel geslaagd. Prachtig horloge, staat zeker op de lijst.
Nieuwe modellen! Of toch nieuwe wijzerplaten voor de Jan Mayen. Pre-order voor productie in de zomer. De kleuren zijn nogal… Apart. Ik hou er wel van moet ik eerlijk zeggen, al zal het ongetwijfeld een dealbreaker zijn voor anderen…
Als je geïnteresseerd bent is dit het moment. De pre-orders van de nieuwe modellen sluiten over ongeveer twee dagen… Ik ben er zelf nog altijd niet uit. Ik vraag me af of ik ze verschillend genoeg vind. Mijn oorspronkelijke duo wil ik sowieso niet verkopen.
Ja hoor, ben ik toch weer gezwicht…
Is ook een heel mooi model, he?
Voor welk model?
De Aurora Sky. Ik heb nog in Noorwegen gewoond en heb heel levendige en sterke herinneringen aan het Noorderlicht. Dat zal er wel wat mee te maken hebben gehad…
Snap ik, ben benieuwd hoe die in het echt zal zijn. Vond het aantrekkelijk, toch niet gedaan omdat die zo uitgesproken is en als die dan niet zou bevallen ik vrees hem lastig door te verkopen valt…
Zojuist het merk Straum voor het eerst online tegengekomen. Dus ik dacht meteen even kijken of er ervaringen zijn op HF. Prachtige horloges!
Zijn er officiële resellers in Nederland, België of Duitsland? Ik zou er graag één in het echt willen zien voordat ik overga tot aankoop.
Dag Wes, welkom in de wondere wereld van Straum; wat mij betreft pound for pound bij van het beste wat de hobby te bieden heeft.
Voor zover ik weet zijn er geen resellers waar dan ook. Zelfs in Noorwegen heeft Straum geen boutique of verkopers. Als je de Jan Mayen in het echt wil bewonderen zal je een liefhebber in de buurt moeten zoeken vrees ik.
Sowieso kan je ook nog om gedetailleerdere foto’s vragen natuurlijk. Plaatjes maken, posten en kijken worden we toch nooit moe!
Bedankt voor de info Lacessit!
Dat is jammer, kon het ook niet vinden op hun site.
Ik heb mij iig aangemeld op de website voor de aurora sky, voor als deze weer op voorraad komt.
Jan Mayen komt nu ook met een titanium variant samen met Fratello.
Jammer dat er niet gekozen kan worden voor een titanium band,
Op rubber FKM band €1820.
Iets zegt me dat ze over een maand of vier wel titanium banden apart zullen verkopen.
Begrijp me niet verkeerd, dit is mooi, maar ik zo graag eens een echt nieuw ontwerp zien van Straum…