Strela

ik volgde deze Sekonda ook, maar zag gisteren dat jij op dat moment de hoogste bieder was, heb dus maar niet geboden (ik heb toch al al een horloge :wink: )
Mooi origineel ding zo te zien, geen verkeerde prijs, maar er komen vast nog wel meer voorbij op Ebay.

Groet,

Dank je voor het niet bieden Paul, ik doe dat ook niet als ik een forumer als hoogste bieder herken. Ik loop nog wel eens tegen andre op :sunglasses:
Toen ik 'm zag was de prijs geloof ik nog 8 of 9 pond. Ik dacht, als ik 'm voor 80 pond of minder kan krijgen is dat een koopje, hoger begint het al wat normaler te worden. En ik ben dol op koopjes :smiley: Met die omschrijving zag ik het wel goed gaan. Maar helaas.

Welke van je Strela??? Gewoon om te zien hoe het horloge staat


Jouw kans komt nog wel Henrik, ondertussen heeft het fenomeen Strela maar weer voor een mooi respectvol draadje gezorgd!!

Arjay

Henrik, Die policy van niet bieden tegen een ““bekende”” hou ik ook aan, ik was het dus i.g.v niet :slight_smile:
je kent mijn userID op eBay, het is trouwens mogelijk om ““bekende users”” te volgen waar ze op bieden.
daarom bied ik dus ook alleen nog maar in de laatste paar sekonden op items, heb daar in het verleden dus last van gehad, iedere keer als ik ergens op bood, ging die vogel er ook op bieden.

advies: als je iets echt wil hebben--------- bied dan alleen in de laatste minuut-----------------

groet, André

Kun je ander users volgen? Ik kan me dat bijna niet voorstellen, dat is imho vervalsing! Weet jij hoe dat moet?

Henrik Schreef:

Kun je ander users volgen? Ik kan me dat bijna
niet voorstellen, dat is imho vervalsing! Weet jij
hoe dat moet?

Ja Henrik, dat kan, toch is het zo, ja dat is het wel, Ja ik weet hoe dat moet,maar dat ga ik hier op 't forum natuurlijk niet vertellen:) en helaas is dat ook nog vrij simpel om na te gaan.
zoals zoveel dingen aangaande eBay,kan ik op veel dingen niet ingaan,breng alleen oplichters-valsspelers-en andere grappenmakers op ideeën.

nogmaals,store dingen die je interesse hebben op in ““my watching list”” en ga pas bieden op het laatste moment.
en zeker niet dagen van te voren !!! tenzij het echt niet anders kan.

hier je 3 biedingen momenteel,

leuk Dunhill stampertje,maar inmiddels ben je overboden :smiley: , maar dat dagboekje uit 88 win je zeker ,kan me nl. niet voorstellen dat iemand anders daar nog op bied :slight_smile:
die 3 chrono calibers zien er zeker interessant uit ,vooral die Heuer ! maar daar moet je nog tegenaan met bieden :wink:

overtuigd ? :slight_smile:

groet, André

Potjandorie! En kun je dan bijvoorbeeld ook mijn maximum bod zien?

Oeps
‘een Nederlander’, dat was ik. De Sekonda heb ik de afgelopen dagen ook gevolgt en ben speciaal voor deze verkoop gisteravond naar huis gekomen om erop te bieden. Eigenlijk ben ik deze week gaan zoeken naar een Sekonda mede door de info van een ieder hier. Ik wist trouwens niet eens dat jij er ook mee bezig was hoor. Ik ben gaan bieden in de allerlaatste minuten omdat ik meestal achter het net vis. Hopelijk heb ik hiermee geen kat in de zak gekocht, want er stond verder niet veel verhaal bij.

Groet, Mark

Dat dat mogelijk is weet ik niet eens. Ik kan jullie ook eerlijk vertellen dat ik daar geen gebruik van heb gemaakt. Wat ik wel doe is in de laatste minuten bieden omdat ik ook al heel vaak achter het net heb gevist. Bij de Strela werd ik geloof ik nog 3 of 4 keer overboden. Het had niet veel gescheeld of ik was er ook mee gestopt, maar het geluk was nu eens aan mijn zijde.

Groet, Mark

Henrik Schreef:

Potjandorie! En kun je dan bijvoorbeeld ook mijn
maximum bod zien?

Nee, dat kan ik niet zien, maar dat is ook niet erg belangrijk, stel dat je voor dat dagboek een max van $ 10,-
hebt afgegeven ,dat is nl. vaak wat bieders doen bij een startprijs van $ 1,- :slight_smile:
en ik wil dat boekje ook hebben, dan bied ik in de laatste 2 sekonden $ 50,-
dan heb ik dus dat boekje voor $ 11,- en jij krijgt geeneens meer de kans om nog $ 12,- te bieden.
wat trouwens toch niet helpt,want dan heb ik ’ t alsnog voor $ 13,-
mocht je max bijvoorbeeld $ 1000,- zijn, wens ik veel plezier met je aankoop :smiley:

groet, André

Mark , Dat is dus de goeie manier om iets te kopen op eBay :slight_smile:
beter nog in de laatste sekonden, maar dat vergt wel wat oefening en handigheid,

André

Ik moet zeggen dat het allemaal erg snel ging. Ik heb van te voren nog wel even naar de GWK koersconverter gekeken tot hoe ver ik wilde gaan. Ik meen dat mijn laatste bod GBP 85 was, maar ik won met 82?

Mark

Op zich maakt het in dit geval niet uit of je in de laatse minuut gaat bieden of al 3 dagen daarvoor. Ik had een maximum opgegeven van 80 pond, jij hebt 6 keer in de laatse minuten geboden, steeds een beetje meer, tot je over die 80 euro heen kwam. Dus overboden ben je niet, je maximum bod was steeds te laag. Had je bij je 5e bod, wat 65 euro was, gestopt, had ik 'm “gewonnen”. En ik neem het je niets kwalijk, als ik het horloge in dit geval had willen hebben had ik meer als maximum op moeten geven. Zo werkt een veiling.

Het horloge ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar de foto’s! Ik zal stiekum voor de rest een preview geven:

Ik heb dus heel veel geluk gehad met mijn eindbod. Er waren trouwens nog meer kapers op de kust. Iemand die heeft het zelfde eindbod als jouw gedaan.

Ik ben ook zeer benieuwd naar de staat van het horloge. Dat is van deze foto toch nog moeilijk te beoordelen. Wat ik al wel zie is dat de rechter chronowijzer rood is. Ik weet nou niet of dit wel origineel is gezien het overzicht op Watchuseek.

Hendrik ik stuur je ook nog een PM.

Groet, Mark

Ik weet niet of andere mensen hier al op gereageerd hebben
 maar ik vind eerlijk gezegd wel dat de bedrukking soms wel een klein beetje kan tegenvallen van dichtbij. By m’n Night Hunter is het net of 'ie op een printer met nogal lage resolutie is gemaakt
 maar dat is misschien het gezochte effect.

Van een normale kijkafstand zie je daar gewoon niets van :wink:

Ik kreeg afgelopen zaterdag een mailtje van de verkoper dat de Sekonda op de post is gegaan. Met een beetje geluk heb ik hem dan deze week nog, tenzij de postduiven tegenwind hebben. :smiley:

Groet, Mark

Nou ik heb er ook een hoor! bOok uit enegeland en voor slechts 79.74 pond :smiley:
Is wel een klein gokje, alles wat ik heb is deze foto:

We zulllen zien.

He leuk! Gefeliciteerd en Ik ben erg benieuwd. Op de foto zie ik zowiezo een originele uren- en minutenwijzer of iets wat er op lijkt.

Groet, Mark

ik neem ook weleens een gokje op Ebay, maar met zo’n foto wordt 't wel heeeeeeeeel erg spannend! :smiley: :smiley:

Groet,