Idd,kan alle banden hebben. Prachtig horloge alleen voor mij (helaas) (veel) te hoog gegrepen.(
)
Misschien toch eens op zoek naar een lookalike 

Laatst wel een makelaar gezien met een sub. Zie er meer met Breitling. Toch die autoverkoper-mentaliteit.
Ja ok, dat was wel erg onder niveau 
Edit, nu het nog kan.
Saai? Kom nou toch.
Helaas geen eigen foto.

Ja, saai. En dat hoort ook zo. Het zijn tijdloze ontwerpen. Nooit begrepen waarom saai in designtermen opeens een scheldwoord is. Het zijn objecten om de tijd op af te lezen. Objecten die je vergezellen bij een hoofdactiviteit en de aandacht niet dienen af te leiden van āthe job at handā. De vraag of ze saai zijn is dus volslagen irrelevant.
Damn wat gaaf 

Helaas ben ik dat nietā¦š„“
Ik heb de Speedmaster gehad en vond hem absoluut niet saai. Tijdloos icoon, soms ook gevoelsmatig wellicht maar kon er lang naar kijkenā¦
Sub precies zo, maar gezien prijs helaas even niet weggelegd voor mij. Met name de jaren ā60/ā70 modellen zou ik graag willen hebben, of een mooie two-linerš
Voordeel van beiden is wel dat ze je geen cent hoeven te kosten als je ze even wil proberen.
Submariner of Speedmaster zijn net zo saai of het tegenovergestelde daarvan, als dat je zelf vindt.
Het zijn iconische modellen en spreken veel mensen aan.
Ik zou de sub alleen kopen omdat ik weet dat ik hem gemakkelijk weer van de hand kan doen. De speedmaster trekt mij wel, gezien de gedraaide lugs, het feit dat het op elke band goed staat en de open caseback op de speedy met saffier vind ik echt wel heel mooi𤤠maaaaarr dan nog zou ik eerder doorsparen voor een datejust, want vind het totaalplaatje gewoon mooier
Ik vond er eerst ook weinig aan maar dat is in de loop der jaren sterk gegroeid. Voor mij op dit moment zijn dit twee must haves voor de collectie 
Ik heb het over de āstandaardā speedmaster en niet de vijfhonderachtenzestigduizend afwijkende versies. En de āstandaardā sub.
Grappig. Hoe langer ik met horloges ābezig benā, hoe minder ik de behoefte heb om deze horloges in mijn collectie op te nemen.