Submariner en speedmaster.. saai?

Idd,kan alle banden hebben. Prachtig horloge alleen voor mij (helaas) (veel) te hoog gegrepen.(:cry:)
Misschien toch eens op zoek naar een lookalike :grimacing:

:no_mouth::neutral_face::zipper_mouth_face:

3 likes

Stop met zoeken. Deze ziet er cooler uit dan de Speedy:

5 likes

Laatst wel een makelaar gezien met een sub. Zie er meer met Breitling. Toch die autoverkoper-mentaliteit.

1 like

Zei er iemand speedmaster saai?

8 likes

5 likes

Ja ok, dat was wel erg onder niveau :man_facepalming:

2 likes

Edit, nu het nog kan.

3 likes

Wat is hier nu saai aan?

6 likes

Saai? Kom nou toch.:sunglasses:
Helaas geen eigen foto.:frowning:

image

3 likes

Ja, saai. En dat hoort ook zo. Het zijn tijdloze ontwerpen. Nooit begrepen waarom saai in designtermen opeens een scheldwoord is. Het zijn objecten om de tijd op af te lezen. Objecten die je vergezellen bij een hoofdactiviteit en de aandacht niet dienen af te leiden van ā€˜the job at hand’. De vraag of ze saai zijn is dus volslagen irrelevant.

6 likes

Submariner: hoe saaier, hoe mooier.

25 likes

Damn wat gaaf :ok_hand::ok_hand:

1 like

Helaas ben ik dat nietā€¦šŸ„“

2 likes

Ik heb de Speedmaster gehad en vond hem absoluut niet saai. Tijdloos icoon, soms ook gevoelsmatig wellicht maar kon er lang naar kijken…:wink:
Sub precies zo, maar gezien prijs helaas even niet weggelegd voor mij. Met name de jaren ā€˜60/ā€˜70 modellen zou ik graag willen hebben, of een mooie two-lineršŸ˜

Voordeel van beiden is wel dat ze je geen cent hoeven te kosten als je ze even wil proberen.

Submariner of Speedmaster zijn net zo saai of het tegenovergestelde daarvan, als dat je zelf vindt.

Het zijn iconische modellen en spreken veel mensen aan.

Ik zou de sub alleen kopen omdat ik weet dat ik hem gemakkelijk weer van de hand kan doen. De speedmaster trekt mij wel, gezien de gedraaide lugs, het feit dat het op elke band goed staat en de open caseback op de speedy met saffier vind ik echt wel heel mooi🤤 maaaaarr dan nog zou ik eerder doorsparen voor een datejust, want vind het totaalplaatje gewoon mooier

Ik vond er eerst ook weinig aan maar dat is in de loop der jaren sterk gegroeid. Voor mij op dit moment zijn dit twee must haves voor de collectie :slight_smile:

Ik heb het over de ā€˜standaard’ speedmaster en niet de vijfhonderachtenzestigduizend afwijkende versies. En de ā€˜standaard’ sub.

Grappig. Hoe langer ik met horloges ā€˜bezig ben’, hoe minder ik de behoefte heb om deze horloges in mijn collectie op te nemen.

2 likes