Bij de sales zie ik meer Subs en andere Rolexen
In mijn bedrijf (automotive) zie je juist veel Seamaster Professionals onder de salesmannen.
Bij de sales zie ik meer Subs en andere Rolexen
In mijn bedrijf (automotive) zie je juist veel Seamaster Professionals onder de salesmannen.
Pwahahah ik durf naast mijn collegaās het woord horloge niet meer in de mond nemen.
Ze kijken mij dan aan alsof ik bezeten benā¦
Een Speedmaster is de enige chrono die ik nog wel wil hebben. Dat heeft wel wat.
Een Sub is voor mij een standaard zwarte duiker. Met een vrij lelijke hoekige kast, en een te dun bandje. En achterlijk duur 
Dat gelul dat ie over 30 jaar nog steeds loopt gaat in de kast bij alle andere excuses, want we zien hier dagelijks horloges voorbij komen van 40/50/60 jaar oud die het nog steeds doen. Voor een fractie van de prijs.
Ieder zijn ding, ieder zijn smaak, maar er wordt wel gigantisch overdreven.
En iconisch ?
hou toch op, alsof je daarom wat koopt.
Dank je, Watchbandcenter in Duitsland. https://www.watch-band-center.com/shop-watchstrap.html
Dank je. Ga even kijken 
Ik zie een verband. Er is ook een reden dat het halve land in een VW Golf of Tiguan rijdt. Dare te be different.
Dat is inderdaad wel een leuke strap!
Och, gewoon een beetje vlot en toch grijze muizen. Die Subs en Speedyās 
!!
Mooie combinatie!!
Thanks 
Er word vaak gesproken over āSub clonenāā daar zullen ook de hommages mee bedoeld worden
Hoe word eigenkijk tegen een Seiko SKX007 aangekeken, als een icoon op zchzelf of een clone?
Dan zijn de bonussen te laag.
Haha dacht ik ook 
#metoo
Over de rest dan maar te zwijgen 
Ja.
Eerlijk gezegd is de Speedy met zān twisted lugs en zān lay-out gewoon een mooi horloge. Daar is niks mis mee. Ik vind het alleen een saaie bak omdat ie zo gehyped wordt, maar het is een prima ding. Kortom, de Speedy is āHotel Californiaā van de horlogewereld. Alleen een tikje gevoelig, dat wel, maar dan wel weer een bandenslet par excellence. Dat begrijp ik nog wel.
De Sub daarentegen, met zān slab-sided case en (
) Mercedes wijzers, ja die vind ik echt, echt lelijk. Omdat ik 'm zo kut vind is de Sub een soort āSmoke on the Waterā. What the fuck were they thinking? En ja, de Dweller is gewoon een lompe sub. Yuck, dubbelyuck.
Ik maak graag een uitzondering voor mensen met een minty fresh 6204 of 6205, met pencil wijzers, ranke kast, slanke lugs en fatsoenlijke proporties. Dat zijn de enige twee acceptabele referenties, IMHO.
Welk verhaal dan, in het geval van de Sub? Want naast Everest (de Explorer) en het Kanaal (Oyster) ken ik er even geen, behalve dat James Bond er eentje droeg in Dr No.
Oh, oh, oh.
Horlogeforum in optima formaā¦
Dit topic is even kansloos als al die mensen die drie dagen lang, verkleed staan te zuipen op hoempapamuziekā¦
Ik spreek jullie later, want ik ga zo de schmink in 
Alaaf!
Dank voor je onderbouwing. En waai niet weg!