Ik ben het helemaal met je eens hoor. Op een puntje na dan: oude banden hebben altijd wat speling.
Als gezegd, dat klopt. En gelukkig maar, anders liggen ze minder goed om de pols
Als ik een horloge zonder datum om heb, mis ik die gelijk, dus met datum.
Misschien dat ik nog wel eens het glas laat vervangen door een exemplaar zonder loupe, maar mijn sub is pas een maand oud, dus voorlopig nog even origineel
Daar zijn winders voor. Ook nog eens veel beter voor je klokjes.
Daar zijn de meningen over verdeeldā¦(en ook veel topics over geweest)
Absoluut
zonder datum is mooier, met datum is praktischer
Volgens Rolex wel hoor!
Tss, wat weet Rolex er nu van?
Modern, maxi-dial, āoudeā kastvormā¦dan kom je dus uit bij de 16610LV
Goede vondst Weer wat geleerd. Mooi trouwens, verderop in dat draadje, alle jaarversies van de boekjes.
Wel goed om te zien dat Rolex het heeft over de Explorer I en niet de Explorer 1 Geeft mij de mogelijkheid te ageren tegen het gebruik van Arabische cijfers in dit verband
Het basismodel zonder datum komt natuurlijk dichter bij de eerste versie van de sub. Toch zou ik hem nooit zonder datum willen. Misschien ben ik ook niet purist genoeg daarvoor.
Helemaal mee eens. Ik wilde de SD 4000 perse hebben, en ben echt wel 5x wezen passen, maar hoezeer ik mijn best ook deed om hem mooi te vinden, hij is mij visueel te klein en te dik. Een Sub ziet er naar mijn smaak veel mooier uit op mijn dikke pols en draagt ook nog eens fijner. De loupe haters kunnen eenvoudig het glas laten wisselen voor eentje zonder loupe. Je hebt dan evengoed een datum en 300m waterdicht (of eigenlijk 400m) is toch genoeg voor de meeste mensen ?
Ik ben het hier helemaal mee eens, als de Sub (met of zonder date) zelfs duurder zou zijn zou dan de Dweller dan had ik nog steeds voor de Sub gekozen.
De Dweller oogt idd erg klein en de dikte en (in mijn ogen) rare hoge bandaanzet helpen daar ook niet echt aan mee
Schijnt ook op het moment totaal niet meer te lopen de Dweller heb ergens gelezen dat de AD,s er vol mee liggen
Weet je waar ik echt een bloedhekel aan heb aan het hebben van een NoDate
Als mensen zeggen: Je had zeker geen geld genoeg voor de datum versieā¦
Of waarom heb je niet zoān glaasje erop (cyclops) dat hoort toch op dit horloge
Of dingen zoals instap Rolex, instapmodel of budgetklok, Rot toch op !!
Mensen roepen altijd direct, echt zoān hekel aan
Zeg altijd maar dat ie nep is, totaal geen zin in zoān discussie
Met wat voor mensen ga jij om dan?
Het is toch ook de goedkoopste submariner die te koop is bij Rolex?