Snap wat je bedoelt dat ie niet helemaal lekker op de pols zit. Denk dat t vooral komt door z’n achterdeksel.
Volgens mij kun je t loepje er ook af halen en weer opzetten met speciale lijm en uv licht ofzo dacht ik.
Beetje de klok horen luiden…
Ik zou dan de loep eraf halen en de bezel inlay voor een zwarte vervangen…
No-date voor mij. Heb het op mijn (inmiddels verkochte) Black bay nooit gemist. Grappig wel dat niemand de loupe mooi vind. Marketingtruck voor de Seadweller?
Ik zou het eerder het basismodel noemen. Klinkt wat positiever. Als geldt geen enkele rol zou spelen zou je van alle subs nog steeds de SND kopen?
Tuurlijk kan dat, maar er zit een anti reflectie coating aan de binnenkant van het glas onder de loupe. Ziet er dus niet uit. Bij de oudere modellen kan dit wel, want die hebben die coating niet. Als je het glas laat vervangen, dan kun je altijd weer het originele glas er in laten zetten, mocht je spijt krijgen of willen verkopen. Zolang een modificatie omkeerbaar is, is er niets aan de hand.
Gewoon stoppen om met dat soort zielige mensen om te gaan, en als je die keuze niet hebt (bv met collegas) gewoon die domme opmerkingen negeren. De keuze voor datum of geen datum is een kwestie van smaak en niets anders. Keuze voor een Sub getuigt zowiezo van een goede smaak, maar ook dat is slechts een mening.
Bij de keuze voor een Rolex moet geld ook geen rol spelen, als dit wel het geval is kan je beter geen Rolex kopen. (Is mijn mening he )
De MOOISTE. Dat het de goedkoopste is, dat is alleen maar meegenomen,
Ook erg mooi is de Sub met blauwe bezel van de witgouden versie.
Komt er bij mij zeker een keer op!

Prachtig! Maar hoe kom je aan zo’n bezel?
Is origineel Rolex dus wel aan te komen.
Hier een gebruikte op Ebay
http://www.ebay.nl/itm/LUNETTA-BEZEL-BLU-PER-ROLEX-SUBMARINER-IN-CERAMIC-116610-114060-LUMINESCENZA-BLU-/231842493394?hash=item35fae3b3d2:g:ABsAAOSwu4BV3etu
Volgens mij verwar je Rolex met hele dure en vaak onbereikbare merken.
Je maakt hopelijk een grapje? Die is zeer zeker niet origineel Rolex.
Is het niet zo dat je zowel de (witgouden) bezel ALS de blauwe inlay moet vervangen?
EDIT: misschien was dit met de inlay van de clown Dat zoeken we op.
Da’s dus geen Rolex inlay hè…
Een Rolex van 5k/6k kan ik niet echt een instapmodel noemen.
Ik denk dan eerder aan een vintage airking of zo bij een instapmodel of budget rolex.
Ik bedoel bij een keuze tussen verschillende Rolex modellen,
je moet gewoon kopen wat je echt mooi vind,
Geen consessies doen omdat je het ene model maar net kan betalen.
Zou wel leuk zijn voor 65 euro, maar deze aftermarket kan je waarschijnlijk ook wel voor de helft aanschaffen.
Ter vergelijking. Ik heb maar 1x een witgouden Rolex bezel + smurf insert te koop zien staan. En dat was voor 900 euro.
Het is inderdaad aftermarket.
Was een beetje snel.
Of de hele bezel vervangen dient te worden dat zou kunnen maar lijkt me sterk.
Misschien dat de kenners hier een antwoord op hebben?
[edit] Hier staat inderdaad bezel + bezel insert dus dat wordt dan een duur grapje. Maar nog altijd veel goedkoper dan de witgouden Submariner.
114060 it is. Qua symmetrie vind ik het mooier.