Submariner omwisseltruc?

Mocht-ie het nog zekerder willen weten, en kennelijk zit er een soort mentale blokkade om hem te gaan dragen bij de eigenaar in de weg hier, ik maak 'm zo open.

2 likes

Als het een serieus probleem voor hem was, waarom heeft hij het horloge dan niet meteen laten controleren toen hij het vermoeden had? Dan koop je een Rolex bij een AD en dan ga je via een vriend op een forum advies vragen.

8 likes

Dan maakt het dus geen zak uit of hij echt of fake is. Ergo de kwaliteit van zo’n massaproduct Rollie is niet zo bijzonder.

2 likes

Nee, het is gewoon rotzooi. Die horloges van jou, die zijn Ʃcht bijzonder.

5 likes

Voor zover ik heb gezien zijn de huidige super fakes gebaseerd op relatief moderne modellen en niet zozeer uit een tijd waar dit horloge vandaan komt volgens de OP. Afgezien van dat ziet de clasp er gaar uit en lijkt de tekst uit de buitenring te ontbreken op t eerste gezicht .

Dit is een ongepolijste sluiting die er nog heel goed uitziet.

Dat zit niet op een 14060 two liner :roll_eyes:

29 likes

Je bedoelt de engraved rehaut? Jemig, een echte connaisseur :joy:

13 likes

Praat Nederlands met me

4 likes

Ik heb echt een persoonlijke stalker hier lief man :kissing_heart:

1 like

Nou Jaap,

Dat hoort toch ook bij het HF? Je krijgt goede antwoorden en je krijgt grappen en grollen er doorheen. Dat houdt het levendig voor iedereen. Zonder de grappen en grollen zou niemand meer kijken en krijg je ook niet de nuttige antwoorden.

IMHO heeft die vriend helaas een nare relatie achter de rug die ook mentaal zijn weerslag heeft op het horloge. Er zit niks rationeels aan dit verhaal. Hij twijfelt of het binnenwerk niet vervangen is, dus daar kunnen we met z’n allen weinig over zeggen zonder het open te laten maken.

15 likes

Hij heeft wel gelijk wat betreft fakes en dit soort oudere modellen

Daarnaast voel je het echt wel als je hem opwindt of de bezel draait hoor.

Zelfs de beste super fakes zijn nog altijd geen echte rolexen

1 like

Duidelijk fake. Dat driehoekje op de bezel hoort bovenaan te staan

8 likes

Mijn hemel, kunnen we afspreken dat je gewoon geen reactie geeft als je ergens echt geen verstand van hebt? In die tijd zagen de clasps er net wat anders uit dan nu. Zo ongepolijst als dit zie je ze niet veel. En wat betreft de rehaut, die hoor hier ook niet gegraveerd te zijn…

Een beetje samenzweren en grappen maken is uiteraard prima, maar je verspreid gewoon onjuiste informatie hier.

9 likes

Het is gewoon een 14060 2 liner van na 1998.
Zie er niets vreemds aan, behalve het verhaal er omheen dan :roll_eyes:

5 likes

Het komt buitensporig veel voor in deze categorie. En vooral van leden die geen enkel idee hebben wat ze nou eigenlijk uitkramen. Ik vind het respectloos en dommig. En al helemaal niet grappig.

27 likes

Spreek Nederlands met mij.

9 likes

Stap in de auto, open het horloge bij een horlogemaker en geef hem een bossie bloemen en een paasknuffel bij 100 % echtheid :green_heart:

Een nieuw begin… :dizzy:

1 like

Hoe plausibel is dat? Het zou toch makkelijker zijn om het horloge te laten verdwijnen en gewoon te zeggen dat je niet weet waar het is. Desnoods met de boodschap; je bent het vast ergens vergeten/verloren/kwijtgeraakt

4 likes

lijkt me eerder een vraag zoals : ziet deze er fake uit of niet?

als ik een kras maak op mijn horloge weet ik waar die kras zich bevind en hoe hij daar gekomen is. lijkt me straf dat iemand deze kras exact gaat namaken… vind het hele verhaal maar raar…

3 likes

Waar moeten die strips anders vandaan komen?

1 like