Submariner omwisseltruc?

Tis een parodie op Kenny B. : Parijs…: 'Praat Nederlands met me’:upside_down_face:

1 like

Subs uit deze tijd gingen gewoon voor fl. 2k over de toonbank dus €1k, de afdeling tulpenbollen van Rolex marketing heeft de wereld dat snel doen vergeten.

2 likes

Nee

3 likes

Het eenduidige antwoord is al gegeven :wink:

4 likes

Ken je dat filmpje met die vrouw op die fiets :rofl:

2 likes

ff goed lezen wat geschreven wordt en wat mijn reactie is. Daarnaast kreeg er nooit 1 voor 2k in guldens.

1 like

Ik snap geen reet meer van dit topic. Ik denk de topic opener en z’n vriend ook niet.

Ik weet wel wie wel weet of het horloge echt is of niet, z’n ex.

2 likes

Ben ik het er mee eens dan? :wink:

1 like

Is het volle maan?

Paar pareltjes van topics vandaag

2 likes

Mag toch hopen dat je je eigen horloge wel herkend. Zeker als hij gewoon goed gedragen is en je de eerste eigenaar bent. Het is dat dit topic is gepost door vouwfietser maar anders zou ik zeggen dat dit topic stinkt.

Huup huup barbatruc

5 likes

Het is bijna vrijdag. Het RM topic is inmiddels dichtgevlagd helaas…

3 likes

Zoek de definitie van eenduidig eens op :crazy_face:

Volgens mij zijn er meerdere verschillende eenduidige antwoorden gegeven. Dan is het toch niet meer eenduidig?

1 like

Mijn gevoel zegt mij dat we vanavond samen kijken naar…:rofl:

2 likes

Klopt eenduidig hoeft niet waar te betekenen. Wel; duidelijk en maar op een manier uitlegbaar. Laten we het er dan op houden dat het antwoord, waar TS wat aan heeft, al gegeven is :wink:

3 likes

Een beetje context is wel leuk toch! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

B.S maar ok, serie nummer vergelijken, kast openen en/of naar een horlogemaker. Vervelend wijf weg, nieuwe zoeken succes.

Als je twijfelt ga je toch bij S&C langs…

Tjah, emotioneel inlevingsvermogen verwachten van de HF Rolex crowd is misschien ook wel een beetje een reach :wink:

Anyway; ik zie er niets raars aan en hoe ouder de nepper hoe slechter de nepper in het algemeen. Maar het antwoord wat je zoekt is inderdaad ga ermee langs de AD. Alleen concrete feiten helpen bij dit soort dingen om alles een beetje op orde te krijgen. De AD checkt hem met plezier even en geeft duidelijk uitsluitsel. Klaar. HF geeft je vooral… internet :face_with_peeking_eye:

Succes ermee!

1 like

Als level 1 deze reacties lezen waarbij sommige level 2 en 3 zich gedragen, chapeau.

Wat betreft de kwestie. Vreemd verhaal maar je komt tegenwoordig de meeste gekke dingen tegen. Zie op basis van de foto’s van de buitenkant geen bijzonderheden. Meeste bruikbare tips zijn tussendoor de spam al genoemd. Succes :grin::four_leaf_clover:.

2 likes