Zeg jij het maar.
Ah dank voor de uitleg!
Soms kunnen artiesten taal echt verarmen.
Gelukkig vinden velen dat Level 1 leden geen verstand hebben van horloges. dus kijken die nergens meer van op.
Nouā¦. Ik kan mij een GTG met de mannen van de tijd herinneren ergens halverwege 2021, met 2 van deze horloges. Ik ging toch met de verkeerde naar huis. En het heeft lang geduurd voordat ik er van overtuigd was dat ik de verkeerde had weet je nog @Bwatched.
Heel vet horloge overigens Eerst dit jaar een GMT scoren misschien is dat dan de volgende op de lijst. Echt heel cool.
Insert #shotsfired meme.
Ah is dit nu de nieuwe Jerry Springer topic? Gelukkig, ik was die Richard Mille topic al kwijt maar we kunnen gewoon lekker door zo te zien
Heftig verhaal. Sterkte voor je vriend ik hoop dat deze in iedergeval gewoon echt is.
Dus het is al jaren voorbij die relatie en de man draagt sindsdien geen horloge meer want hij denkt dat zn ex het ding vervangen heeft door een nepper en nu is hij na al die jaren toch best nieuwsgierig of het onruilvermoeden klopt maar hij kan niet kijken of het serienummer klopt met dat in het boekje want dat is kwijt maar als het horloge toch gewoon echt is denkt hij voortaan niet meer aan zn slechte ex en vindt hij het toch weer leuk om het horloge te gaan dragen na al die jaren hoewel nu nog niet, eerst kijken oftie echt is.
Raar verhaal.
Misschien kan hij beter ergens controleren of dit exemplaar niet als gestolen geregistreerd staatā¦.
Ik krijg wel meer paradijsvogels hier in de werkplaats; en zal de laatste zijn om te zeggen dat ik volkomen normaal ben. Maar hij moet wel gewoon even langskomen met dat - door Jaap inmiddels legit verklaarde, en wie ben ik daarnaast - hok.
Verkocht!
Keurige Sub no date. Van voor 2003 dus een beurtje kan sowieso geen kwaad.
Uurwerk niet te beoordelen zonder foto, maar ik neem aan dat dat serpent niet zo handig is dat ze het uurwerk verwisseld heeft terwijl hij onder de douche stond.
Als Vouwfietser m niet open krijgt dan zij ook niet. Maar misschien ging ze vreemd met iemand die niet alleen haar maar ook de Sub open kreegā¦
He wat raar toen ik op het forum het een keer had over een inpulse aankoop werd mijn antwoord geband
Bedankt voor de samenvatting
Dus dit stevig gedragen maar ongepolijst exemplaar zou misschien een op exact dezelfde manier stevig gedragen replica zijn⦠echt hoor, in de categorie rare verhalen doet deze lekker mee
Voor de rest wat al 20x is gezegd: naar @Tempusuurwerktechniek ermee. Schoonmaken, beurtje en dan voor weinig in t blauw voor een liefhebber.
Hoe leuk het ook lijkt: donāt stick your dick in crazy
Gelooft ie het verhaal zelf: flinke klap van de molenwiek gehad
Toprelatie en mooie vrijdagmiddagcontent.
Goed gewerkt, lekker weekend allemaal
Dit zegt toch niks? Het is net zoiets als promotie krijgen omdat je ergens het langst werkt. Heeft niks met kennis en kunde te maken.
Drugs are bad mkay?
Dat we met zijn allen reageren op dit fantastische (in de meest letterlijke betekenis) verhaal, zegt al genoeg. Ts zou iets in de marketing moeten gaan doen.
Ik call BS.