Er gebeuren wel meer vreemdere dingen in het kader van censuur
Double Kill!
Geen idee welke foto’s jij naar kijkt, maar dit is een heel net exemplaar en ook gewoon volledig echt, althans wat je van de buitenkant kunt zien.
Daarnaast ben ik sowieso nog nooit een no date tegengekomen die niet echt is. De meeste namaak heeft een datum en een puist op het glas.
Die van post 1.
We hebben dan een andere definitie van het begrip net. Die Sub zit onder de krassen. (which is fine, iedereen gaat anders om met zijn/haar horloge)
Ik denk dat ze erop doelen, dat de lugs nog erg scherp zijn, evenals de sluiting en band.
De krasjes op de gepolijste delen zitten er vaak zo op…
Tsja, tenzij hij (zo goed als) NOS is, ontkom je toch niet aan krassen op een horloge van rond de eeuwwisseling? En uiteraard is alles relatief
Daarom vroeg ik me dus ook af of de vriend van TS 'm gedragen had ná z’n vermoeden van diefstal/omruil
Ben je even aan het werk, heb je alle fun gemist … is deze Sub nu al open gemaakt en zijn er foto’s? Of was het gewoon een troltopic, wnat het is wel een heel bijzonder verhaal?
Nog niet opengemaakt. Ik heb mij tijdens de lunch en het poepen goed kunnen vermaken met deze content!
Ben jij een Belg of een Nederlander
Fiets m erin
#Vrouwfietser
that’s what she said, die ex
Sommige mensen hebben een buitensporig levendige fantasie.
Het is alleen jammer dat de grappen- en grollen-makers op een gegeven moment het topic overnemen, omdat men elkaar voedt tot nog meer levendige fantasieën.
Onvermijdelijk op HF.
Gegeten en gepoept in een zinsnede . Uiterst efficient.
Heeft een Rolex geen serienummer tussen de lugs staan? Ik lees dat in de comments nergens als tip.
Bandje eraf is toch niet zo moeilijk? Er zal echt geen superfake van dit model bestaan waarbij de gravering on par is met de OEM kwaliteit, if any. Bij nieuwe modellen is dat lastiger te onderscheiden.
Serieus bedoeld; Als je gemoedsrust zoekt, dan laat je toch een officiële taxatie doen. Al het andere vind ik tijdverspilling. We zijn nu 10 dagen verder.
Ik ben inmiddels wel benieuwd of het slechts negatieve gevoelens, verdenkingen van de beste man zijn, of dat zijn ex, echt slecht was.
En met alle aanbiedingen die er zijn gedaan, moet daar toch inmiddels wel uitsluitsel over zijn.
Ik ga uit van niets aan het handje, hopelijk is het negatieve gevoel weg en kan deze sub weer lekker om de pols, evt. na een opfrisbeurt.
elke rolex kon je toen ook al niet nieuw kopen bij de dealer.
mijn eerste nieuwe rolex seadweller uit 2003 is via een spaanse dealer in italie gekocht namens een bekende voetballer.
de spaanse dealer kon hem ook niet meteen leveren moest daar ook op een wachtlijst.
hier in nederland moest ik 9 maanden wachten op het horloge via de dealer.
dus toen ook al wachtlijsten…
Ik heb destijds zowel een Sub, en een DJ gewoon bij de dealer gekocht in een tijdsbestek van ongeveer 3 jaar. Heb nog zelfs nog een paar Subs en DJ’s nieuw gekocht bij de grijze dealer onder list.
Hoe weet je dit zo zeker? Er worden namelijk van vintage pie pan connies, volledige super fake kasten geproduceerd. Hetzelfde geldt voor vintage 6139s en waarschijnlijk nog veel meer horloges. Daar moet je echt goed kijken en nog net niet met de micrometer aan de slag om uitsluitsel te krijgen.
Deze twee zijn duizenden euros goedkoper dan de sub die OP laat zien, dus ik durf zonder schaamte de beweren dat die superfakes incl geloofwaardig serie nummer wel degelijk bestaan. Er bestaan namelijk ook volledig gouden, 18k nep Patek en nep AP kasten.
Owja, ze worden bewust “gebruikt” dan wel verouderd voor extra overtuiging.
Niet dat ik denk dat deze Sub fake is. Als ik moest wedden, zou ik mijn geld inzetten op echt.