Oyster Perpetual 36 met zilveren plaat.
Tegen de tijd dat je hem hebt, heb je die 5k gespaard.
Dit is er eentje om te houden.
Oyster Perpetual 36 met zilveren plaat.
Tegen de tijd dat je hem hebt, heb je die 5k gespaard.
Dit is er eentje om te houden.
Denk dat rondlopen met een Rolex niet echt gewaardeerd wordt op dit moment, genoeg vrienden die met een schuld van 70k uit de studenten tijd komen 
Ik zou voordat je de knoop doorhakt nog even een paar keer naar SC en Gassan gaan om nog meer modellen te passen. Zoveel horloges kan je mooi / lelijk vinden op de foto maar in het echt totaal het omgekeerde gevoel van krijgen. Naast natuurlijk hoe hij valt op jouw pols.
Een horloge van 3.5k wordt wel gewaardeerd?
Ok. Doe dan die Bucherer Blue Longines Spirit of koop een vintage Seiko los 3400 euro van iemands studieschuld af. Karma baby.
Nee, maar een leek heeft geen idee wat de prijs is van een Longines of tag Heuer. Ik zou het niet aan de grote klok hangen dat het horloge 3.5k kost. Voor Rolex is het wel algemeen bekend dat het ontzettend duur is, toch? 
Goeie deze! Heeft wel wat weg van een speedmaster

Dan vind ik een Tank toch nog altijd het meest geschikt. Is een iconisch model. Kan voor bijna alle gelegenheden (buiten voor sport en als beater) gebruikt worden. Want is het echt noodzakelijk dat het horloge van de TS voor alle 100% activiteiten die er bestaan moet dienen? Komt er altijd professioneel en goed voor. En (very long term thinking) kan ook als familiestuk dienen op zowel zoon als dochter.
Maar hierboven zijn ook wel heel goede alternatieven vermeld.
€2.101,84 is dat aanbod voordeur hier in NL
Idd om de 2.5k aan te tikken zijn er andere chronomasters, maar deze vond ik all round en scherpe prijs
Kom op… De laatste keer dat ik jong was was, als ik me dat überhaupt nog herinner, ergens in 1982. Niet miepen, gewoon accepteren, die hangende ballekes en terugtrekkende haargrens. Althans, op het hoofd.
Nou, dan is de deal zo goed als rond denk ik.
Bedankt voor deze peptalk. Ik voel me al een stuk beter.
Veel kijken en passen is inderdaad het devies.
Ik was van de zomer ook op zoek naar mijn eerste horloge en uiteindelijk is het de Longines Spirit (titanium) geworden. In mijn geval viel ik voor de ingetogen uitstraling en het gewicht
Veel succes nog, ben benieuwd welk horloge het uiteindelijk wordt!
Kut.

Ho ho… eh, wacht even… “Maar, maar, hij draagt als een 38.”
Kom ik er mee weg?
We gaan ons nooit meer beter voelen, Henk. Da witte gij ook. 
Sorry man. 
Ik zou bijna een verkoop voorstellen omdat ik die Wereldtimer ook zo’n dikke mik vind.
Hahaha, dramatisch! 

Niet op geloofwaardige wijze, maar gelukkig heb je geen verplichting om je rationeel of consequent te gedragen. Anders kon dit forum volgens mij ook wel opgedoekt worden.
Serieus? Waar? Goede prijs!