Ik ook niet, omega is veel te duur geworden.
Superlyrisch misschien niet naar er zijn toch bij mij op kantoor 5 mensen die er eentje of meer hebben, soms neut als reden leuk voor erbij of voor het geld toch een aansprekend model waar de echte gewoon budgettechnisch niet een optie is.
Dat zei ik. ![]()
Ieder zijn heug en meug. Maar het is een gimmick en niet meer dan dat.
Hier zie je ze nou ook niet echt dagelijks voorbij komen. Dat zegt genoeg.
Het topic is ergens in 2022 gestorven ![]()
En moonswatch only is daarentegen al bij deel 3
, waarbij deel 2 er ongeveer 4 jaar over heeft gedaan om vol te lopen ![]()
Ik vind het helemaal nietsâ:nauseated_face:![]()
Is dat zo? Niet andersom?
Welk meesterbrein zou dat dan verzonnen hebben ![]()
Welk merk niet âŠ
Deze Royal Joke gaat natuurlijk ook 500-600 euro kosten. En dan komen de accessoires er nog bij. Want het is een Popswatch en daar gaan we natuurlijk andere zooi bij verkopen. ![]()
Veel te duur. Pure hype.
De jonge garde bij mij op kantoor hebben er allemaal een (of twee, of drie). Maar als ze geld gaan verdienen kopen ze allemaal een sub.
Longines met de nieuwe hydroconquest ![]()
Dat zeg ik.
Niemand die een moonswatch echt gaaf vind.
(Behoudens die ene uitzondering natuurlijk)
Ik heb er 2 gehad. Direct in de hype de mars. Precies 3 uur in bezit gehad, was blij dat die naar een vriendje was ![]()
Nou vorig jaar dacht ik, weet je wat die 1965 lijkt me wel toch gaaf. Dus ik die gekocht.
Gelukkig was ik er 3 weken later, na hem echt 1x gedragen te hebben (eerder gepast) zonder kleerscheuren van af ![]()
Ik ga mij geen 3de keer stoten ![]()
Oh voordat iemand gaat zeggen, wat doe je hier dan nog? klopt, goed punt, maar ik ben wel reuze benieuwd wat het gaat worden ![]()
Ik kan me nu al vrolijk maken om de boze mensen die er straks geen kunnen kopen, omdat ze uitverkocht zijn.
En nog een nachtje moeten camperen ![]()
Dezelfde mensen die scalpers dan de schuld geven om vervolgens, als het dan al lukt het horloge ongedragen te bewaren voor een verkoop op het goede moment ![]()
Even ingelezen hier en ach jongens toch. Ja het is plastic, en neen het horloge gaat absoluut niet hetzelfde aanzien of historiek hebben als de echte Royal Oaks (dat was ook al zo met de Moonswatches) maar de zuurtegraad in deze draad ligt toch echt behoorlijk hoog hoor.
Niemand moet het mooi vinden, en dit soort samenwerkingen richt zich nu ook niet exact op het soort liefhebbers die dit forum frequenteren, maar daarom moet er toch niet zo neerbuigend worden gedaan over die dingetjes, alsof men persoonlijk geschoffeerd is? Ik vind het ook niets, de Moonswatches, maar mijn bloeddruk gaat er niet van stijgen.
Persoonlijk zie ik tien keer liever âde jeugdâ met zo een Moonswatch (of binnenkort een Royal Pop) rondlopen dan met een of andere Daniel Wellington. Dit zijn tenminste nog collaboraties tussen echte merken die zich bewezen hebben in de horlogewereld en een mooie geschiedenis kunnen voorleggen, dus wie weet zijn ze een opspringertje naar de wereld van âechte horlogesâ (wat dat ook moge betekenen).
En ze zijn zeker overpriced, maar laten we ook eerlijk blijven: dat zijn de echte Royal Oaks en de echte Speedmasters ook. Geen enkel horloge van de grote merken is eerlijk geprijsd, je betaalt sowieso karrevrachten voor de naam alleen al.
Spot on en daar trappen we hier met zân allen ook in toch.
Niemand verplicht je het ding te kopen als ât niet voor jou is.
Maar het is natuurlijk wel om erover te discussiëren dat dat forum bestaat! Dus lekker doorgaan.
The hype is real.
Deze maar even uit een oud laatje getoverd. Wat een mens allemaal niet bewaart ![]()
Voor alle liefhebbers, @Wvdb heeft er nog 1 in de aanbieding ![]()
Ik zou er absoluut geen gulden aan uitgeven. In geen 100 jaar.
Maar mijn neef van 33 jaar vindt het denkelijk prachtig. Hij zal er vast een kopen. En gelijk heeft ie als ie dat mooi vindt.
Ieder zijn ding. ![]()
Heeeeeeeé, zo eentje heb ik ook nog gehad. Kon je losklikken uit de houder en wisselen.
Leuk man