Nog 6 dagen maar alles wat ik voorbij zie komen zijn AI mockups.
Niemand die nou ff de real deal kan delen…
Nog 6 dagen maar alles wat ik voorbij zie komen zijn AI mockups.
Niemand die nou ff de real deal kan delen…
Tadaa! Dat gaat het vast worden! ![]()
Één ‘AP x Swatch’ module en meerdere kleuren houders/horlogebandjes waar je de module in kan klikken en zo je favo kleur op je pols kan dragen.
En dan gok ik naast de polshorloge varianten daarbij ook op één soort van zakhorloge houder.
Ik heb niets tegen het horloge. Casio maakt ook plastic horloges met soortgelijke prinskaartjes.
Die gaan 100% langer mee dan deze swatches maar hebben ook 100% minder branding waarde. Voor ieder wat wils.
Ik zoek al een tijdje een leuke moonphase voor mijn vrouw en heb zeker een paar keer naar de snoopy staan kijken.
En het zou best een leuk zomerhorloge kunnen zijn.
De hele heisa eromheen met scalpers ed kan me gestolen worden. Ik wacht wel.
Kwam dit iets wat vluchtig geschoten filmpje tegen wat wel eens de real deal kan zijn.
Wow. Indrukwekkend.
Het wordt nog een lange week zo ![]()
Of het je ding is laat ik voor een ieder, maar wat ik niet begrijp waarom doet AP mee in deze samenwerking? Ze zullen er niet meer origineel door verkopen aangezien ze de vraag nu al niet aankunnen. Iets wat bij Omega wel het geval was en is.
Straks ineens veel meer waard ![]()
Net als de oude plastic Tag Heuer Formula 1 die weer hot werden door de nieuwe release.
Ehhh geld. License fees. Iemand gaat daar een 4rde huis van betalen.
De moonswatch was niet aan te slepen, meest verkochte horloge van de swatchgroep ooit.
Denk dat AP eurotekens zag, ze zijn toch beperkt in hun hoeveelheid horloges die ze elk jaar de markt op laten stromen, dit is een perfecte gelegenheid om de markt te overvloeden met plastic zooi wat voor iedereen beschikbaar is, kwantiteit, als ze maar genoeg verkopen dan maken ze zat winst.
Ik vind alles prima, als ze het maar onwijs goed uitvoeren. Het moet er gewoon mooi uitzien. Als het ontwerp tegenvalt zijn we snel klaar denk ik. En ik ben een beetje bang voor het laatste ![]()
Is dat echt? ![]()
Ja. Hoezo?
Zie website Rolex.
Heerlijk om dit op een zondagmiddag na het voetballen te lezen. Haters en lovers… ik zit duidelijk in kamp “love it”.
Ik heb verschillende Moonswatches gehad (naast een echte Omega Speedmaster) en draag die Moonswatches nog steeds met veel plezier. De Blancpain x Swatch heb ik ook gehad, maar dat was uiteindelijk toch niet helemaal mijn ding, dus die is weer verkocht.
Ik kan echt genieten van de marketing en de slimme mensen bij Swatch en AP die dit soort dingen bedenken én voor elkaar krijgen. En zoals anderen hier ook al aangeven: ik denk dat dit voor veel mensen een eerste stap is in deze bijzondere, nutteloze en heerlijk nerderige hobby.
Overigens heb ik zelf lang getwijfeld over de aanschaf van een echte Speedmaster, maar nadat ik een tijd een Moonswatch had gedragen, ben ik uiteindelijk toch overstag gegaan.