Kijk… leuk te horen en het werkt dus toch
. Geniet van je speedy ![]()
Overigens heb ik zelf lang getwijfeld over de aanschaf van een echte Balenciaga, maar nadat ik een tijd de verpakking doos van PostNL had gedragen, ben ik uiteindelijk toch overstag gegaan. ![]()
Humor op een zondag moet toch kunnen, met alle respect naar je mening draag hem met plezier!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook!
Bij mij is nu net het 1e batterijtje leeg, dus de 3 jaar batterij klopt wel. Hij is geproduceerd op 1 mei 2023 (full moon). Morgen als het past even langs Swatch
Hier komt ie ook nog eens!
Tja, ik werk in een omgeving waar veel moois voorbij komt maar veel mensen ook een moonswatch hebben voor naar de kroeg. Daarvoor blijft het concept perfect.
Kan gelijk de kliko in ![]()
Heb jij je eigenlijk wel verdiept in een SISTEM51 uurwerk? Zo niet, doe dat eerst, succes
Dat is toch letterlijk hetgeen wat ik overal lees over het uurwerk. Maar goed begrijp van u dat het een hoogwaardig uurwerk is…
De rubberen bracelet zit lekker comfy om de pols, ruikt lekker naar rubber en is ook nog veel goedkoper, een echte aanrader!
Dit is nog wel het meest belachelijke. Is het niet te modden/uurwerk-swap?
Verder wel leuk voor erbij. Ben wel in voor een donkergroene, witte of een zwarte. (Misschien grijs.)
Marketing.
Ik las in de berichten hiervoor dat AP niet zo goed ging. Nu + 18% als ik goed gelezen heb.
Bij Omega werd er al gesproken over merkvervuiling. Levert het sales op, absoluut, maar AP zit nog wel 2 tredes hoger in het segment.
Vind het toch een gekke move. Nee, niemand die gaat denken dat je een echte AP om hebt, en het is ook een manier om AP bekender te maken bij het grote publiek. Maar heel veel meer dan een AP logo op een Swatch is het niet.
Dat is marketingtaal voor “wegwerpartikel”.
Bij sommige horloges (degene die überhaupt open kunnen) kan het inderdaad vervangen worden. Dat gebeurt dan in Zwitserland en de kosten zijn iets van 225 à 250 CHF, meen ik.
Klopt. Na (als het meezit) 10-15 jaar houdt dat ding er een keer mee op, en dan kun je er economisch gezien niks meer mee.
Gelukkig heeft Swatch wat greenwashy verhalen om het geweten te sussen:
Wauw, ze doen hun best om zo weinig mogelijk materiaal te verspillen! Allemaal voor het milieu natuurlijk. ![]()
Een niet vervangbaar, op zeker stukgaand uurwerk combineren met gerecyclede materialen. Prachtig staaltje greenwashing.
Ik heb zelf ook twee MoonSwatch horloges en zo’n “plastic” ding met een batterijtje erin hoef ik persoonlijk niet nóg een van. De MoonSwatch is leuk voor erbij, maar ik merk toch dat ik eerder mijn andere horloges pak. Wat wel cool is aan de samenwerking met AP, is dat het vrijwel definitief een automatisch horloge wordt, en dat is eigenlijk de enige reden waarom ik er interesse in heb.
Ben wel benieuwd in welke kleur jullie een AP x Swatch willen hebben?
Event horizon ?
Anti-magnetisch is dan handig… ![]()
Wel meer dan één ![]()