En de Fiffer is binnen!
TLDR: ik ben blij!
Met dank aan @Rik voor het beschikbaar stellen en @iNeedaWatch voor de vlotte verzending!
Zo kwam de Fiffer binnen:
Was Ineedawatch op de hoogte van de verjaardag van mijn zoon?
Nee, mijn dochter wist dat er een horloge zou komen dus had hem voor me ingepakt, superlief!
Thuis had ik niet anders verteld dan dat er een nieuw horloge zou komen. Vrouwlief was mild ontstemd. Ik had vorige maand toch al iets nieuws gekocht?
Ik weet het, ik ben een slechte partner, maar een beetje stoken in een goede relatie houdt het spannend.
Mijn uitleg over wat een Fiffer is werd niet echt geloofd. Na een kort kruisverhoor, drie koppen koffie, en herhaaldelijk uitleggen dat er ook mensen zijn die belangeloos een horloge ter beschikking stellen, accepteerde ze het verhaal.
Dit lijkt onbelangrijk, maar scheelt me een nacht slapen op de tuinbank😇
Ik dwaal af.
De Fiffer, zo kwam die binnen:
Daarna de echte box op tafel:
De Fiffer naast mijn dagelijkse horloge (snzb19k), al meer dan tien jaar dagelijks om de pols.
Wat zag ik? De horloges stonden niet gelijk!
Dat geregeld en de Hanowa om de pols geslingerd.
(Foto pas vanmiddag genomen)
In eerdere Posts heb ik al aangegeven dat ik erg benieuwd was naar een horloge met saffier en een Zwitsers uurwerk.
Saffier is inderdaad niet echt een merkbaar verschil.
Het uurwerk heeft nog niet de tijd gehad om een mening te kunnen vormen. Het lijkt precies te lopen.
Iets waar ik helemaal niet over nagedacht had was het bandje. Het stond op nato en die had ik nog nooit gehad.
Al mijn horloges staan op staal. Waarom? Staal is sterk, staal slijt niet, kortom staal is ideaal.
Ik vrees dat ik daar toch op terug moet komen, die nato is echt fijn! Ik ga voor mijn enige horloge op leer ook een nato proberen.
De Fiffer heeft binnen vier uur na aankomst dus al nieuwe inzichten opgeleverd. Dank @iNeedaWatch voor het toevoegen van deze band!