(Tag) Heuer Only (Deel 2)

We zouden sponsor geld moeten krijgen van Tag :grin:

1 like

Wat een beauty!!

Is dat logo bovenop opgelegd? Of is het reliëf?

1 like

Het logo is ingelegd met verf, als ik het zo kan omschrijven.

7 likes

Mooi :+1:t2::+1:t2:

1 like

Die met de blauwe leren band :heart_eyes::+1:

2 likes

11 likes

Avondwandeling

15 likes

Mijn tiootje (semi-)vintage TAG Heuer duikertjes. De middelste, een 1500-serie, is het horloge waarmee de horlogepassie echt begon. Door mij nieuw gekocht in de early '90s.

Fijne dag, iedereen!:coffee::sunny:

16 likes

die full-lume blijven toch mooie modellen.

1 like

Alle 3 toppers, Ed!

1 like

Prachtig groepje zeg! :v:t2:

1 like

Supercool trio Ed :sunglasses:

1 like

13 likes

Misschien wel de enige Carrera 7753 nog met papieren van de Belgische luchtmacht.

2 likes

Wow! Kun je er meer over vertellen?

Dank jullie wel, mannen! :blush: :+1: :beers:

Gaaf! :sunglasses:

Echt een schitterend en uniek horloge :ok_hand:

1 like

Heel gaaf :star_struck:

1 like

En voor de liefhebbers, waarvan ik er zeker een ben. Een week of drie geleden iets gepost over

Dankzij een Insta-post van horlogevlogger TGV (door sommigen gehaat; ik vind 'm wel vermakelijk), erachter gekomen dat filmheld Al Pacino privé regelmatig werd gespot met een vroegere versie van dit horloge (ook wel bekend als de ‘Black Coral’); namelijk de Heuer-versie.

Throwback to 80s with Al Pacino The great Hollywood actor ...

2 likes

De Heuer 7753 werd in 1970 besteld door de Belgische Luchmacht. Er zijn er vermoedelijk +/- 350 van gemaakt. Grote arabische cijfers en een matte zwarte wijzerplaat om de leesbaarheid te verhogen, behoorden tot de specificaties.

Ik heb mijn exemplaar van een voormalig F16 piloot gekregen. Hij heeft het zelf in 1983 ontvangen. Het document / kaartje is een soort uitgiftebon van dat moment in 1983. Fun fact: Heuer is verkeerd gespeld op de kaart, er staat Hueur :sweat_smile:

5 likes