We zouden sponsor geld moeten krijgen van Tag
Wat een beauty!!
Is dat logo bovenop opgelegd? Of is het reliëf?
Mooi
Die met de blauwe leren band
Mijn tiootje (semi-)vintage TAG Heuer duikertjes. De middelste, een 1500-serie, is het horloge waarmee de horlogepassie echt begon. Door mij nieuw gekocht in de early '90s.
Fijne dag, iedereen!
die full-lume blijven toch mooie modellen.
Alle 3 toppers, Ed!
Prachtig groepje zeg!
Supercool trio Ed
Misschien wel de enige Carrera 7753 nog met papieren van de Belgische luchtmacht.
Wow! Kun je er meer over vertellen?
Dank jullie wel, mannen!
Gaaf!
Echt een schitterend en uniek horloge
Heel gaaf
En voor de liefhebbers, waarvan ik er zeker een ben. Een week of drie geleden iets gepost over
Dankzij een Insta-post van horlogevlogger TGV (door sommigen gehaat; ik vind 'm wel vermakelijk), erachter gekomen dat filmheld Al Pacino privé regelmatig werd gespot met een vroegere versie van dit horloge (ook wel bekend als de ‘Black Coral’); namelijk de Heuer-versie.
De Heuer 7753 werd in 1970 besteld door de Belgische Luchmacht. Er zijn er vermoedelijk +/- 350 van gemaakt. Grote arabische cijfers en een matte zwarte wijzerplaat om de leesbaarheid te verhogen, behoorden tot de specificaties.
Ik heb mijn exemplaar van een voormalig F16 piloot gekregen. Hij heeft het zelf in 1983 ontvangen. Het document / kaartje is een soort uitgiftebon van dat moment in 1983. Fun fact: Heuer is verkeerd gespeld op de kaart, er staat Hueur